Flanco Retail participă la programul guvernamental „Rabla pentru Electrocasnice”, care începe astăzi, la ora 10:00, cu faza de înscriere.
În plus, pentru produsele cumpărate prin intermediul programului, compania propune clienților mai multe opțiuni de creditare - până la 40 de rate fără dobândă; până la patru rate fără dobândă prin intermediul cardului de debit, cu serviciul Oney. De asemenea, Flanco pune la dispoziția clienților și metode multiple de livrare personalizată precum: livrarea la EasyBox (în condițiile impuse de mărimea produsului), livrarea și verificarea în cel mai apropiat magazin, livrarea planificată, în funcție de programul clienților sau livrarea în aceeași zi. Pe parcursul derulării programului Național Rabla, pe segmentele de produse vizate de acesta, retailerul a asigurat stocuri suficiente, pregătite deja în depozite.
Prin intermediul acestui program, Ministerul Mediului oferă vouchere cuprinse între 200 și 500 de lei, pentru achiziționarea de echipamente electrice și electronice performante din punct de vedere energetic, în schimbul celor uzate. Anul acesta, Rabla pentru Electrocasnice prezintă o serie de noutăți, menite să eficientizeze procesul de achiziție, atât pentru clienți, cât și pentru retaileri.
Rabla 2021: cum te înscrii în program
„Programul Rabla este unul așteptat de foarte mulți români”, declară Cătălin Croitoru, Director de Achiziții Flanco. „Contextul actual ne face să credem că anul acesta este și mai așteptat, mai ales dacă luăm în considerare și faptul că anul trecut programul nu a fost pus în practică. De asemenea, Rabla 2021 vine după procesul de schimbare a etichetelor cu clase energetice, încă un moment în care oamenii au fost și mai clar informați asupra beneficiilor unui aparat electrocasnic cu indici energetici buni atât pentru consum, dar și pentru mediu”, adaugă Cătălin Croitoru
Unele dintre noutățile din acest an sunt reprezentate de etapizarea procesului, care se va desfășura în perioada 21 mai – 2 iulie, și de bugetul de 75 de milioane de lei, cel mai mare alocat vreodată. Astfel, electrocasnicele participante în program vor fi disponibile în trei etape și vor fi organizate pe trei categorii. În prima etapă (21 mai – 4 iunie), vor intra mașinile de spălat rufe, mașinile de spălat vase și aparatele frigorifice. În a doua etapă (4 – 18 iunie), vor fi disponibile televizoarele, laptopurile și tabletele, iar în ultima etapă (18 iunie – 2 iulie), aparatele de aer condiționat, uscătoarele de rufe și aspiratoarele. Un lucru foarte important, care trebuie menționat, este faptul că voucherele sunt valabile 15 zile după emitere.
O altă noutate vine din zona de înscriere în program, modalitatea pentru anul acesta fiind schimbată, cu scopul de a oferi șansa tuturor celor interesați să beneficieze de unul sau mai multe vouchere. Astfel, înainte de lansarea, în mod concret, a etapei în care se vor selecționa voucherele, persoanele care sunt interesate de acest program au la dispoziție 7 zile pentru a se înscrie în program, prin crearea unui cont de utilizator. Acest cont de utilizator reprezintă interfața persoanei fizice cu Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) și permite atât selecția de vouchere, dar și urmărirea statusului lor, după cum declară reprezentații AFM într-un comunicat.
Pentru crearea efectivă a contului de utilizator este nevoie de nume, prenume, domiciliu (localitate și județ), număr de telefon și adresă de email valide. Există și posibilitatea de a încărca pe platformă documentele necesare obținerii voucherului.
„Etapizarea acestui proces reprezintă un avantaj pentru ambele părți”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. Clienții vor ști exact când să vină să își achiziționeze un produs nou, în funcție de etapa în care ne vom afla. Noi vom ști, de asemenea, să ne pregătim stocurile pentru a răspunde cererii. Rolul nostru este de a ajuta fiecare client să își pemită ce e mai bun, iar în acest caz, ce e mai bun este și benefic pentru mediu și pentru sănătatea noastră. Participăm de fiecare dată la acest program și ne implicăm cu toate resursele noastre – financiare, logistice, dar și fizice, de personal, întrucât considerăm că este modalitatea prin care se încearcă realizarea unui echilibru între consum și responsabilitate, prin înlocuirea produselor vechi, cu un consum ridicat, cu produse noi care aduc beneficii de ambele părți”, adaugă Dragoș.