Startupprofessionals.com a alcătuit o listă de sfaturi din care noi vom prezenta trei. Sunt lucruri generaliste pe care poate nu le știai, însă pot face diferența dintre succes și eșec. Studiază bine piața și fii mereu în contact cu clienții tăi.
Află ce vor clienții tăi și cum vor să cumpere
Cel mai simplu mod de a face asta este să discuți direct cu clientela ta. Acest lucru se poate face telefonic sau pe mail, tot ce ai nevoie pentru acest lucru fiind o persoană dedicată care să se ocupe numai cu interviurile. Pe scurt, o secretară care să vorbească periodic cu clienții tăi, să le afle opiniile și dorințele pentru ca apoi să le poți pune în aplicare.
Pliază-ți modelul de business pe cererea din piață
Trebuie să te asiguri că ești mereu pe drumul cel bun și că nu alegi vreo rută ocolitoare care te poate costa foarte mult. Ai grijă să suplinești oferta aferentă cererii și să vii în întâmpinarea clienților cu produsele de care ei au nevoie sau, și mai bine, de care nici nu știu măcar că au nevoie. Studiază bine și concurența și încearcă să fii cu un pas înaintea lor.
Păstrează-te motivat
Este unul dintre cele mai importante lucruri. Odată cu lipsa de motivație vine leneveala și plafonarea, care sunt cei mai mari inamicii ai productivității. Un antreprenor care nu e motivat să reușească și trage de el de pe o zi pe alta nu va ajunge nicăieri. Provoacă-te singur să fii mai bun, schimbă des metodele prin care muncești, astfel încât să fii în priză o perioadă lungă de timp. De asemenea, lasă-ți angajații să te ajute și încearcă să menții totul la un nivel de macro-management.