Indiferent de platforma pe care activați, metrici precum numărul utilizatorilor care intră zilnic sau în fiecare lună, CTR-ul (click-through rate) sau CPI-ul (consumer price index) sunt extrem de importanți pentru startup-ul vostru. La fel ca și LTV (loan-to-value) sau ARPU (average revenue per user) pentru a vă face o imagine mai bună în ceea ce privește parcursul afacerii voastre, dacă este profitabil, sau nu, să continuați.
Însă, în loc de a vedea doar valoare ratei de clic (CTR), nu ați vrea să știți și de ce este așa de mică? Sau să aflați care sunt campaniile care aduc cele mai mari venituri în cadrul companiei? Nu este dificil să aveți acces la o serie de metrici aprofundați dacă știți unde să căutați date analitice aprofundate. Am găsit pe VentureBeat un material din care aflăm câteva alte cifre importante pentru un startup de gaming. Le puteți afla și voi și, mai ales, le puteți implementa cât mai curând în afacerea voastră.
Nu uitați că puteți integra date din surse diferite precum Google Adwords, campanii de Facebook care vă pot oferi o imagine foarte bună asupra comportamentului jucătorilor care accesează platforma voastră.