Startup-ul fondat de Radu Daniel și Lavinia Vladu creează profilele de brand ale companiilor mari, cu ajutorul clipurilor video și a prezentării atmosferei din interiorul unei companii. În esență, nu mai listează niște simple anunțuri de joburi. Companiile apelează la firma celor doi tineri antreprenori pentru a face video-uri cu atmosfera internă, interviuri cu angajații, totul fiind împachetat ca o poveste.
Puteți afla, pe larg, povestea CV30 din acest material.
În acel moment, fondatorii startup-ului declarau că un profil de companie costă pe CV30 1.200 de dolari pe an, ceea ce cuprinde un profil de angajator pe care-l poți prezenta ca firmă pe internet, pe pagina de Facebook, pe Instagram sau YouTube. De asemenea, CV30 oferă și consultanță, două ședințe video, o ședință foto și un articol scris despre acea companie. Pentru firmele care vor să-și întărească brandul în fața așa-numiților millennials, există tarife speciale pentru astfel de campanii: 3.500 de dolari pe trei luni, 6.500 de dolari pe șase luni și 12.000 de dolari pe un an întreg.
Până în acest moment există 30 de companii plătitoare și 50.000 de useri în portofoliul CV30, iar între 2018 și 2019 tinerii își doresc să ajungă să aibă o cotă de piață de 10%.
Prezenți în cadrul unei întâlniri a comunității locale TechAngels, fondatorii CV30 au precizat că până în acest moment au avut 500 de aplicanți studenți, iar 30% dintre ei și-au găsit deja joburi prin intermediul lor. Pe acest segment, potențialul pieței este de circa o jumătate de milion de studenți la nivel local, și de peste 13 milioane în Statele Unite.
De altfel, startup-ul românesc are deja un prim client din SUA, o companie care și-a făcut singură, pe baza indicațiilor și consultanței oferite de echipa CV30, filmulețul de prezentare. Românii vor continua să le ofere asistență companiilor de peste hotare pentru realizarea ședințelor foto și video de prezentare.