Potrivit datelor Zenith, valoarea spațiilor publicitare vândute prin modelul programatic se va ridica la 84,9 miliarde de dolari în 2019. De asemenea, estimările indicau că în 2017 Statele Unite reprezentau cea mai avansată piață în ceea ce privește publicitatea programatică (78% din display-ul digital a fost cumpărat astfel). În același an, piața americană valora 32,6 miliarde de dolari, adică 57% din totalul la nivel global.
Având în vedere aceste date, extinderea RTB House în Statele Unite reprezintă un nou capitol important pentru companie. În prezent, are în portofoliu peste 1.200 de clienți în aproape 70 de țări, printre care se numără Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora și Walmart.
„Compania noastră a reușit să pătrundă în doar cinci ani de existență în marile regiuni economice, precum EMEA, APAC și LATAM, iar acum vom intra și în Statele Unite, cea mai avansată piață e-commerce din lume. Un factor important al evoluției noastre l-a jucat algoritmul de deep learning, care este din ce în ce mai apreciat în întreaga lume, astfel că privim cu încredere și optimism această intrare pe piața din SUA”, a declarat Daniel Surmacz, COO RTB House.
Datorită serviciilor RTB House, brandurile mari pot livra reclame ultra-personalizate, bazate pe comportamentul utilizatorilor în magazinul online, căutări în site, produse vizualizate, produse adăugate în coș și nu numai. Întregul proces de analiză permite îmbunătățirea ratei de conversie și creșterea vânzărilor, fără bugete adiționale investite.
RTB House este prima și singura companie de retargeting care folosește algoritmi de deep learning la toate nivelurile proceselor sale. Modelul imită funcționarea creierului uman prin procesarea datelor într-un mod foarte rapid. Platforma RTB House procesează în prezent un milion de solicitări pe secundă, 10 miliarde de vizualizări ale reclamelor pe lună și aproximativ 3,5 milioane de clickuri zilnice.
În luna aprilie, RTB House a fost cotată pe locul 8 în topul companiilor tech cu cea mai rapidă creștere în Europa, potrivit Financial Times.