Corporația japoneză va lansa un serviciu de taxi-hailing alături de o companie de taximetrie denumită Everybody’s Taxi, anunță Bloomberg. Parteneriatul dintre cele două entități a fost anunțat încă din luna februarie, însă abia acum se fac primii pași concreți pentru lansarea acestui serviciu. De exemplu, Sony Payment Services, o subsidiară a Sony care se ocupă de zona de plăți online, a intrat în proiect pentru a realiza infrastructura pentru viitoarele tranzacții.
Serviciul Sony va fi lansat în Japonia, o piață care a văzut în ultimele luni o serie de mutări serioase ale jucătorilor din zona de ride-sharing și taximetrie. Uber va începe un program pilot pentru un serviciu de taxi-hailing în vara aceasta. În același timp, chinezii de la Didi Chuxing, cel mai mare competitor al Uber, vor începe propriile teste pe piața japoneză alături de o companie locală de taximetrie. În tot acest timp, Japan Taxi, un dispecerat online, își promovează propriile servicii într-un mod foarte agresiv.
Pe lângă Everybody’s Taxi, în parteneriat cu Sony au mai intrat șase alte companii de taximetrie din Japonia, flota totală de care dispun acestea fiind de 10.000 de mașini doar în Capitală. Totodată, Sony și celelalte companii din acest proiect au în plan utilizarea tehnologiei de inteliență artificială pentru a se asigura că pot face față cererii din partea clienților companiilor de taximetrie. Mai ales în contextul în care Tokyo va găzdui peste 2 ani Jocurile Olimpice de vară.