Grupul City Grill administrează în prezent 19 restaurante și cafenele, deschise sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café.

Potrivit oficialilor grupului, bugetul total pentru investiții la nivelul acestui an este de 4,5 milioane euro, direcționați către proiectele de amenajări și operațional, Academia City Grill și proiectele de tehnologie.

Tehnologia, un pariu cu miză pe termen lung

Investițiile și preocuparea pentru introducerea tehnologiei în fluxurile operaționale ale restaurantelor Grupului City Grill au făcut ca aplicația de fidelizare Out4Food, care permite acumularea a 10% din valoarea fiecărei note de plată pentru cumpărături viitoare să devină cel mai accesat și performant sistem de fidelizare din industria hospitalității din România.

În primele șase luni, aproape 45% dintre vânzările grupului au trecut prin programul de fidelizare Out4food, iar numărul tranzacțiilor a crescut cu 18%. Numărul conturilor active a crescut cu 17%, iar retenția în aplicație se situează la 99.56%.

“Aplicația Out4Food este folosită de un public foarte fidel, atras de întregul portofoliu de restaurante din grupul City Grill. Sunt deschiși către nou, conectați la tehnologie și tendințe și cu o înclinație accentuată către o viață sănătoasă. Folosesc frecvent aplicații de fitness și fac sport de câteva ori pe săptămână”, spune Daniel Mischie, CEO-ul grupului City Grill, un business fondat în 2004 de omul de afaceri Dragoș Petrescu.

În plus, grupul City Grill a făcut anul acesta un nou pas către introducerea tehnologiei în restaurantele sale și a implementat pilotul pentru comanda prin tabletă, direct către bucătărie, în restaurantul City Grill Băneasa.

În următoarele luni, opțiunea va deveni disponibilă în toate restaurantele deschise sub brandul City Gril, dotate deja cu meniu digital, pe tabletă.

“Comanda prin tabletă este o noutate în România, de aceea suntem foarte atenți la feedback-ul și reacțiile clienților privind acest tip de abordare digitală. Clientul primește la masă tableta deja legată de sistem; navighează prin meniu, își compune meniul și are posibilitatea să plaseze singur comanda, fără ajutorul ospătarului. Păstrăm însă, bineînțeles, posibilitatea să chemi ospatarul. Deocamdată suntem la început, încă testăm, încă modificăm fluxurile și elementele de user experience, corectăm buguri și ne gândim pe termen lung la eficientizare. Obiectivul principal este îmbunătățirea asistării la masă, în sensul că ospătarul are mai mult timp pentru consilierea clienților la masă, pentru recomandări de preparate”, mai spune Daniel Mischie.

O altă aplicație românească prin care clienții restaurantelor evită cozile la mâncare este Fast Order, realizată de un startup românesc. Despre aplicația Fast Order am mai scris pe start-up.ro. Pe atunci, însă, era gândită pentru restaurantele în care te duci să stai și pentru clienții care nu voiau să aștepte să vină ospătarul să le aducă meniul.