Trilulilu a vândut un pachet de acțiuni reprezentând 8,1% din capitalul social al Zonga Music pentru 952.595 lei (aproape 200.000 de euro) către Easyhost, care oferă servicii de hostare pentru companii mari precum eMAG sau Tuborg. La acest preț, prin extrapolare, Zonga Music valorează 11,8 milioane de lei, anunță profit.ro.
În urma tranzacției, participația Trilulilu în Zonga Music coboară la 50,4402%. Cotele celorlalți acționari sunt: Vodafone Romania – 14,0650%, Universal Music Romania – 6,5052%, Sergiu Emil Biriș – 6,6811%, Andrei George Dunca – 9,4108%, Alexis Bonte (cetățean francez și portughez) – 0,0065%, Cabrio Investment SRL 3,7492% și Mihai Dan Pitic – 1,0416%.
Cifrele Zonga
La începutul lui 2018, Zonga avea 30.000 de clienți plătitori și 36 de milioane de melodii, care sunt ascultate de peste 4 milioane de ori pe lună.
Strategia lor a fost să se lanseze internațional, ca un serviciu pentru românii din Diaspora, care ar dori să asculte piesele noi și șlagărele românești. La nivel global, serviciile de streaming sunt în creștere și domină Spotify, Apple Music, Google Play Music sau Deezer.