Lectură de 1 min

Noile drivere NVIDIA sunt optimizate pentru creatorii de conținut

Abonează-te pe  
NVIDIA prezintă un nou program “Creator Ready Driver” care vine în sprijinul artiștilor, creatorilor de conținut și dezvoltatorilor de jocuri, pentru a le oferi cea mai bună performanță și fiabilitate când vine vorba de lucrul cu aplicații de creație.
Noile drivere NVIDIA sunt optimizate pentru creatorii de conținut

Abonează-te pe YouTube

Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.

Vezi în avanpremieră

Pentru a obține nivelul maxim de fiabilitate, driverele Creator Ready au fost supuse la teste extinse pe multiple versiuni ale aplicațiilor de creație de top. De asemenea, NVIDIA a efectuat teste extinse pentru fiecare tip de process de muncă creativ, evaluând calitatea driverului în condiții de muncă zilnice.

Lansările driverelor Creator Ready sunt sincronizate cu actualizările celor mai importante aplicații de creație, oferind compatibilitate și performanță pentru toți cei care depind de PC pentru munca lor creativă.

NVIDIA va continua să lanseze drivere Game Ready pentru cele mai recente jocuri pentru PC și lansări de DLC-uri – acest lucru va rămâne neschimbat. Atât driverele Game Ready cât și driverele Creator Ready vor include suport pentru jocuri și aplicațiile de creație. Însă de azi, creatorii pot primi versiuni de drivere testate extensiv, pentru a îndeplini cerințele stricte ale muncii lor.

Primul driver Creator Ready este disponibil pe NVIDIA.com și GeForce Experience.

Driverele Creator Ready sunt disponibile pentru plăcile grafice GeForce RTX și GTX și TITAN bazate pe arhitectura Turing, plăcile TITAN V bazate pe arhitectura Volta, plăcile GeForce GTX și TITAN bazate pe arhitectura Pascal și toate plăcile moderne Quadro.

RTX accelerează creația

Prima versiune de driver Creator Ready (versiunea 419.67) oferă o performanță cu până la 12%* mai mare aplicațiilor de creație și este optimizată pentru ultimele opțiuni de accelerare RTX. Aplicațiile de creație care se bucură de aceste performanțe includ:

  • Autodesk Arnold 5.3
    • Creatorii pot accesa versiunea public beta la www.arnoldrenderer.com.
  • Unreal Engine 4.22
    • Unreal Engine 4.22 cu suport pentru ray tracing este disponibil pentru preview acum și va fi lansat official în versiunea finală în următoarele 2 săptămâni. Aflați mai multe despre anunțurile de la conferința GDC legate de Unreal Engine 4.2.2. aici.
  • REDCINE-X PRO 51
    • Cu versiunea beta a REDCINE-X PRO, disponibilă acum, editorii video pot decoda și pot face debayer la o calitate de până la 8K 24 CPS 12:1.
  • Adobe Photoshop Lightroom CC
    • Adobe a lansat recent Enhance Details pentru Lightroom CC, o caracteristică ce folosește machine learning și inteligența artificială – o rețea neuronală antrenată extensiv – pentru a oferi fotografilor opțiuni de editare de ultimă generație. Cu plăcile grafice NVIDIA RTX, fotografii își vor putea edita pozele de până la 4 ori mai rapid în comparație cu opțiunile de grafică integrată.
  • Substance Designer de la Adobe
    • Substance Designer a adăugat recent suport DirectX Ray Tracing pentru light baking, permițându-le astfel artiștilor să randeze în doar 16 secunde, folosind plăcile grafice NVIDIA RTX, materiale care pentru care durata de randare era de 14 minute.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: