Echipele care au fost selectate pentru semifinala competiției și-au prezentat ideile în cadrul unui eveniment special la București, pe 19 septembrie, la Impact Hub.
Cele 8 semifinaliste au susținut un pitch de două minute și au participat la o sesiune de întrebări și răspunsuri de patru minute cu membrii juriului.
Nummo Kids, o aplicație de logopedie pentru copii cu probleme de auz
Proiectul câștigător al semifinalei de la București îi aparține Aneimaria Onică și se numește Nummo Kids, o aplicație de logopedie sub formă de joc dezvoltată special pentru copiii cu deficiențe de auz.
Aplicația poate fi folosită și de către copiii care învață să vorbească sau au mici deficiențe de pronunție.
Locurile 2 și 3 au fost ocupate de proiectul Manna Food, idee aparținându-i Mihaelei Ilie, și de platforma Hireup, creată de Mihaela Nedelcu.
Anamaria își va prezenta ideea de afacere la finala Women Startup Competition Europe, care va avea loc la Londra în noiembrie 2019. Din auditoriu vor face parte investitori internaționali, mentori de startup-uri și directori ai unor corporații globale.
Echipele câștigătoare vor putea beneficia de un program de mentorat, personalizat pentru beautytech.
Startup-urile pentru femei, mai puțin de 27% din totalul european
Women Startup Competition Europe este o organizație non-profit care își propune să inspire, să educe și să aducă laolaltă antreprenoare din toată lumea. Din aprilie 2019, Avon sponsorizează subcategoria de frumusețe a competiției prin notarea și selectarea aplicațiilor și asistență în alegerea câștigătoarelor.
În Europa, startup-urile fondate pentru femei reprezintă mai puțin de 27% din total, iar investitoarele doar 7% din fondul de finanțare. Women Startup Competition încearcă să schimbe aceste statistici, acționând ca incubator - oferind sprijin și conectând antreprenoarele cu investitorii pentru a-și dezvolta afacerile.