Zento se adresează, cu precădere, companiilor care au deja un magazin online și vor să treacă la următorul nivel de scalare a vânzărilor, prin oferirea unei experiențe noi, familiare cumpărătorilor, și business-urilor offline, cu experiență, care vor să facă pasul în online. Noua platformă este destinată companiilor care au o cifră de afaceri de cel puțin 1 milion de euro.
”Dezvoltarea Zento, cel mai nou produs din portofoliul Blugento, construit pe baza platformei Magento 2, a fost posibilă în urma investiției pe care grupul polonez R22 a făcut-o, anul trecut, în Blugento. Avem toate premisele ca, prin intermediul Zento, să ne creștem amprenta internațională, să facilităm competitivitatea magazinelor românești pe piețele din afară, punându-le la dispoziție o platformă puternică și stabilă”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento.
Platforma Zento permite magazinelor online să fie mult mai rapide, timpii de încărcare a paginilor scăzând considerabil. Procesul de cumpărare este îmbunătățit, astfel că utilizatorii finali pot achiziționa produsele dorite într-un timp mai scurt.
Mai mult, experiența de utilizare a noii platforme este una familiară și integrată, Zento facilitând interacțiunea cu magazinul prin integrarea PWA (Progressive Web Apps). Astfel, oferă o interacțiune identică cu cea a unei aplicații mobile, fără a fi nevoie ca utilizatorii să instaleze o aplicație din App Store sau Play Store pe care să o actualizeze periodic.
Puteți citi pe larg povestea Blugento, clujenii care aduc în online afacerile românești.
Blugento va dezvolta în continuare, în paralel, și platforma Blugento, construită pe soluția anterioară, Magento 1, aceasta putând fi folosită atât de clienții existenți, cât și de cei noi. Și această platformă a fost dezvoltată foarte mult în ultimul an, atât ca funcționalități, cât și ca expertiză în zona de eCommerce, acoperind tot mai multe nevoi ale businessurilor care activează în industria comerțului online, sau care vor să intre în acest domeniu.
”Vom susține în continuare clienții care folosesc platforma Blugento și care nu sunt încă pregătiți să migreze la noua soluție, oferindu-le aceeași experiență ca și până acum. „Vom continua să dezvoltăm proactiv platforma actuală bazată pe Magento 1 și, deși aceasta este end-of-life, similar cu alți mari jucători de pe piața internațională, oferim în continuare suport tuturor celor care folosesc platforma actuală Blugento atât timp cât ne vor fi clienți” spune Lorand Minyo, Head of Marketing la Blugento.