Perioada aceasta marcată de incertitudini a fost foarte dificilă pentru toate afacerile, indiferent de dimensiunile lor, iar firmele locale s-au văzut nevoite să-și întrerupă activitatea sau să găsească noi modalități prin care să o continue.
Prin aderarea la inițiativa #FanAfaceriMici, românii își pot manifesta dorința de a susține afacerile lor preferate, pentru că sunt fani ai acestora și se regăsesc în spiritul promovat de această campanie.
#FanAfaceriMici este o inițiativă care oferă românilor șansa de a face diferența, prin acțiuni simple, dar de impact, precum postări în social media: cumpărați de la ei cât mai des și arătați-le dragostea pentru ei online.
Pentru a adera la campanie, utilizatorii rețelelor sociale sunt invitați să posteze o fotografie cu businessurile pe care le susțin folosind #FanAfaceriMici și să le dea tag acelor firme. Totodată, românii vor putea folosi și sticker-ele sau gif-urile puse la dispoziție de Telekom Romania, utilizând hashtag-ul #FanAfaceriMici. Toate postările publice vor intra în concurs.
Campania #FanAfaceriMici este o extensie a inițiativei de susținere a businessurilor românești, pachetul “Continuitatea Afacerii”, pe care Telekom Romania l-a lansat în luna martie, prin intermediul căruia oferea cu reducere de 100%, conectivitate mobilă nelimitată, voce și net 4G, securitatea dispozitivelor cu licențe Norton Security Online, iar pentru susținerea colaborării la distanță prin audio și/sau videoconferințe punea la dispoziție soluțiile Microsoft Teams și Cisco Webex.
Mai multe informații despre inițiativă pot fi găsite aici, iar aici găsești mai multe informații despre pachetul Continuitatea Afacerii.