Lansarea seriei 5400 vine în contextul unei creșteri de două cifre a pieței de aparate de cafea, Philips fiind lider detașat la nivel local. Aceste rezultate se datorează în principal interesului crescut al consumatorilor pentru acest tip de produs, existând o creștere semnificativă a căutărilor pe această categorie.

Seria 5400 este cea mai performantă din portofoliul Philips de espressoare care, pe lângă inovația LatteGo, vine cu o serie de specificații menite să răspundă unei alte nevoie a consumatorului și anume: o varietate de băuturi cu lapte, exact pe gustul lor, în confortul propriei case; afișaj intuitiv, foarte simplu de utilizat; cafea delicioasă, printr-o simplă atingere de buton.

Printre principalele beneficii ale noului espressor Philips 5400 LatteGo se regăsesc:

  • 12 varietăți de cafea delicioase, printr-o singură atingere de buton: Cafea simplă, Café au Lait, Café Crema, Americano, Flat White, Cappuccino, Latte Macchiato, Café Latte Espresso intens, Espresso Lung sau Ristretto
  • Funcția de extra shot – un ristretto pe care poți să îl adaugi pentru o cafea mai intensă
  • Personalizare ușoară: 5 setări pentru tărie, 5 setări pentru volumul de cafea și lapte, 3 trepte pentru temperatură
  • 4 profiluri de utilizator
  • Display intuitiv, cu pictograme și ecran TFT color

Potrivit unui studiu desfășurat de Philips împreună cu echipa Cult Market Research, pe timpul pandemiei au existat o serie de schimbări în comportamentul românilor în ceea ce privește consumul de cafea:

  • 95% s-au (re)obișnuit cu prepararea cafelei acasă
  • 24% au schimbat brandul de cafea
  • 21% sunt mai preocupați de ritualul preparării cafelei și cel al consumului de cafea
  • 16% au achiziționat un aparat de cafea
  • 5% au schimbat modul de preparare a cafelei
  • 8% consumă mai multă cafea.

De altfel, rezultatele acestui studiu arată că în pandemie a crescut ușor și proporția celor care preferă să își bea cafeaua la espressorul automat (de la 12% la 15%).

Profilul socio demografic al băutorilor de cafea în România arată astfel:

  • 58% femei, 48% bărbați
  • Vârstă: 23% 18-34 ani, 29% 35-49 ani, 31% 50-64, 17% 65+
  • Stare civilă: 65% căsătoriți, 28% singuri, 5% locuiesc cu partenerul, 2% locuiesc singuri
  • Mediu: 57% Urban, 43% Rural

Studiul mai arată și faptul că, printre cele mai importante criterii de selecție ale unui espressor se numără, în principal: prețul, ușurința de preparare a cafelei, brandul de proveniență, dar și funcția care să permită spumarea laptelui.

Prețurile pentru noile espressoare sunt:

  • Philips 5400 LatteGo - 3497 RON
  • Philips 4300 LatteGo – 3120 RON
  • Philips 4300 cu sistem clasic de spumare - 2528 RON

Espressoarele pot fi achiziționate atât de pe philips.ro, cât și din magazinele partenere.