Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri care să le ofere clienților tot ce au nevoie rapid, astfel încât să îl poziționeze drept un adevărat marketplace de proximitate.
Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți, menită să le ofere acestora o experiență de utilizare mai bună și posibilitatea de a găsi mai ușor ceea ce își doresc. Totodată, compania are în vedere o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații. Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialiști în 2021.
Numărul partenerilor Tazz by eMAG a crescut în această perioadă de patru ori față de începutul acestui an, ajungând la 2.000. Totodată, compania estimează o creștere de zece ori a vânzărilor realizate prin intermediul platformei până la finalul anului.
Tazz by eMAG este prezentă în orașele mari precum București, Timișoara, Cluj, Brașov, Sibiu, Arad, Iași, Constanța.
Aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste 2.000 de restaurante, printre care lanțuri internaționale precum McDonald’s sau Hard Rock Café, dar și restaurante recomandate de ghidul Gault&Millau, primul ghid gastronomic internațional prezent în România. Printre retailerii prezenți pe platforma Tazz by eMAG se numără Mega Image, Decathlon, Cărturești, dar și farmacii, pet shop-uri sau magazine de îngrijire personală și înfrumusețare.