Lectură de 1 min

Servicii speciale pentru utilizatorii Huawei: garanție extinsă cu până la 3 luni, serviciul door-to-door și reduceri semnificative pentru anumite operațiuni post-vânzare

Abonează-te pe  
Huawei lansează o campanie special concepută pentru a le oferi utilizatorilor beneficii importante pentru dispozitivele lor personale.
Servicii speciale pentru utilizatorii Huawei: extra garanție, door-to-door

Abonează-te pe YouTube

Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.

Vezi în avanpremieră

Astfel, în perioada 28 noiembrie 2020 – 28 februarie 2021, Huawei pune la dispoziția acestora servicii utile, printre care se numără: garanția extinsă gratuit până la 3 luni pentru toate dispozitivele din portofoliu, serviciul door-to-door cu livrare gratuită în perioada campaniei pentru toate device-urile aflate în garanție și un discount de până la 50% pentru înlocuirea display-ului sau a plăcii de bază.

Pentru toate dispozitivele disponibile în portofoliul Huawei – smartphone-uri, PC și tablete, dispozitive purtabile, audio și routere - a căror garanție inițială urma să expire în perioada 28 noiembrie 2020 – 28 februarie 2021, aceasta va fi prelungită cu până la 3 luni, până la 1 martie 2021.

Termenul de valabilitate a garanției poate fi verificat în Support App, în secțiunea Beneficii. Pentru mai multe informații despre acest serviciu, vă invităm să accesați: https://consumer.huawei.com/ro/support/article-list/article-detail/ro-ro00866946/.

În plus față de serviciul de extindere gratuită a garanției, Huawei le oferă utilizatorilor și serviciul gratuit door-to-door, disponibil pentru toate dispozitivele aflate în garanție. Astfel, în perioada campaniei, dispozitivele care necesită reparații sunt preluate de curier și duse la centrul de service, serviciile de logistică fiind gratuite.

De asemenea, utilizatorii beneficiază, în perioada campaniei, de o reducere semnificativă, de până la 50%, la înlocuirea unor componente importante ale dispozitivelor, precum display-ul sau placa de bază, în cazul unor probleme neașteptate. Serviciul va fi disponibil începând cu data de 16 decembrie, urmând să fie dezvăluite mai multe detalii pe website-ul oficial al Huawei și pe rețelele de Social Media.

Utilizatorii pot solicita aceste servicii în următoarele moduri:

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: