”Este o mutare strategică, având în vedere că, în noul context, cora caută permanent soluții pentru a răspunde nevoilor clienților săi, iar Postis devine un partener-cheie, pentru că ne permite să livrăm în mod optim. Crește astfel aria noastră de livrare și capacitatea de a răspunde în cel mai scurt timp solicitărilor clienților. Parteneriatul cu Postis va avea, sunt sigură, rezultatele așteptate, pentru că avem un partener dinamic, agil, adaptat realității”, a spus Claudia Badea, directorul operațional e-commerce cora.ro și directorul hipermarketului cora Lujerului, unul dintre polii de livrare e-commerce ai cora România.
„În ultimul an, contextul pandemic și modificările apărute la nivelul obiceiurilor de cumpărare au accelerat transformarea digitală și prezența tehnologiilor în viața de zi cu zi, de la modul în care lucrăm și relaționăm, până la modul în care facem cumpărăturile. Tot mai multe categorii de produse sunt acum comandate online și livrate la domiciliu, iar produsele alimentare, de uz casnic sau îngrijire nu fac excepție. cora inovează încă o dată în categoria sa și oferă clienților săi, cu ajutorul Platformei Postis, posibilitatea de a comanda cele necesare din confortul și siguranța casei lor, cu opțiuni diversificate de livrare”, a spus Mircea Stan, CEO Postis.
Postis e un agregator de soluții de livrare pe care magazinele online să le poată folosi și combina, fără să depindă de anumiți furnizori. Cu ajutorul tehnologiei, Postis procesează informațiile din lanțul logistic și le analizează cu algoritmi digitali pentru a putea oferi un flux cât mai bun de informații antreprenorilor.
Mai multe detalii despre Postis puteți afla dintr-un interviu cu Mircea Stan, cofondator și CEO: De la startup la scaleup: cum ajută Postis retailerii să livreze mai ușor
Peste 40.000 de produse cora pot fi comandate online pe www.cora.ro, din categorii diverse precum alimente proaspete și conservate sau congelate, produse pentru casă și familie, electrice și electrocasnice, produse pentru îngrijirea copiilor, băuturi, petshop etc.
Nu este pentru prima dată când rețeaua cora implementează servicii digitale pentru a ține pasul cu mutarea retailului spre onșine. În 2020 pandemic, cora a contractat serviciile unei companii de food delivery, Foodpanda, pentru livrări în regim expres. A urmat parteneriatul cu Glovo, care susține efortul de creștere a capacității cora de livrare la timp, indiferent de volume. Noile servicii sunt disponibile în toate orașele unde cora este prezentă – București, Cluj, Constanța, Ploiești, Bacău, Baia-Mare, Drobeta Turnu-Severin.
”Parteneriatul cu Postis ne oferă posibilitatea de a alege soluțiile optime de livrare din punct de vedere al costului și timpului de livrare. Pentru maximizarea rezultatelor, Postis integrează pe platforma sa inclusiv flota auto a cora”, a declarat George Velicu, Director Supply Chain (Retail & E-Commerce) la cora. ”În plus, clienții noștri sunt mereu în control, pentru că le oferim permanent vizibilitate, transparență, predictibilitate pe tot traseul comenzii, de la depozit sau magazin până acasă, și acesta a fost unul dintre motivele esențiale pentru care am ales parteneriatul cu Postis”, a mai spus George Velicu.