”Practic, platforma noastră a devenit un asistent virtual GDPR, care ajută DPO-ul, ca o echipă extinsă”, ne-a precizat Cristina Vrânceanu, marketing manager în cadrul Sypher.
Potrivit Cristinei, asistentul Virtual GDPR Sypher a fost conceput pentru a permite oricărei persoane, chiar și fără cunoștințe de specialitate, să administreze proiectul de conformitate GDPR și să colecteze sau să actualizeze informațiile necesare.
”Astfel, DPO-ul sau consultantul pot să aloce mai puțin timp administrării și monitorizării proiectului și să își concentreze atenția pe activitățile de analiză și consiliere care aduc cu adevărat valoare companiei și o feresc de evenimente nedorite”, adaugă reprezentantul Sypher.
Pe lângă eficientizarea activității echipei de conformitate și reducerea costurilor, asistentul Virtual GDPR Sypher este și un instrument de raportare, care permite conducerii să urmărească în timp real progresul, să dimensioneze adecvat resursele pentru menținerea conformității și să identifice zonele de risc pentru organizație.
Fondată în 2017, Sypher a dezvoltat o platformă de conformitate GDPR și a intrat puternic pe piața soluțiilor pentru GDPR și reușit în mai puțin de un an să finalizeze prima sa rundă de investiții. În luna noiembrie 2018, compania a primit o finanțare de 300.000 de euro din partea fondului de investiții GapMinder și a unui investitor privat.