BizTool.ro, proiect powered by start-up.ro, este marketplace-ul unde poți să găsești un specialist, ori poți deveni chiar tu specialist și să le oferi din experiența ta celor care își construiesc acum afacerea. BizTool.ro face curat în toate căutările pe care le faci pe Google după un specialist în grafică, în marketing sau avocat bun.
Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.
Am adus alături de noi pe BizTool.ro câțiva specialiști cunoscuți în domeniile lor de activitate. Alături de ei am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității.
Unul dintre specialiștii pe care-i poți contacta pe BizTool.ro este Oana Groza, un om de PR și marketing ce lucrează în domeniu de peste 7 ani, timp în care a susținut atât companii mari, cât și startup-uri în eforturile lor de a se promova, a obține vizibilitate și a-și crea o relație bună cu publicurile lor țintă.
BizTool.ro - strategii de promovare
Din primăvara anului trecut, Oana Groza este freelancer și lucrează mai mult în zona de B2B. Până la finalul lui 2019 Oana a fost PR pentru Impact Hub Bucharest, pe lângă comunicarea privind proiectele și evenimentele Impact Hub, Oana ocupându-se și de organizarea finalei Central European Startup Awards, una dintre cele mai importante competiții dedicate startups-urilor din Europa (ediția din 2019 a avut loc la București).
Cum a ajuns să lucreze în domeniul comunicării? Lucrurile au evoluat de la sine, spune Oana, absolventă de Litere, la departamentul de Comunicare și Relații Publice.
”În primul an, am făcut un internship la o agenție de PR pentru clienți din zona de turism/ospitalitate. Mi-a plăcut mult, mi-am dat seama că este un domeniu care mi se potrivește și, de-a lungul timpului, am avut norocul de a lucra alături de oameni care m-au inspirat să continui pe această cale”, ne povestește ea.
Acum, pe BizTool.ro, Oana își pune la dispoziție expertiza din acești ani pentru a vă ajuta să creați o strategie de comunicare coerentă pentru startup-ul sau IMM-ul vostru.
”Cred că PR-ul tinde să fie una dintre direcțiile de business lăsate ”la sfârșit”, în mod eronat. Percepția că este nevoie de PR doar după ce totul este bine pus la punct trebuie depășită, pentru că începi să îți construiești relații, să devii vizibil, începi să comunici din prima zi a produsului / serviciului tău. Chiar dacă audiența ta este încă mică, chiar dacă încă nu ai crescut așa cum ai planificat, chiar dacă nu ai bugete mari - cred că poți face pași mici pentru a pune bazele unei comunicări puternice în viitor. PR înseamnă și ce publici pe Facebook, articolele pe care le scrii, website-ul pe care îl creezi etc., nu doar comunicatele de presă”, explică ea.
Am mai scris despre consultanți BizTool.ro și despre webinarii și informații utile comunității de business aici.
Oana și-ar dori ca antreprenorii de la noi să vorbească mai mult despre ceea ce fac, despre momentele dificile și acțiunile pe care le-au întreprins pentru a trece peste ele, să aibă curaj să povestească despre ideile lor și eforturile pe care le depun. Iar pentru a vă aduce mai multă vizibilitate atât ca fondatori cât și business-ului, Oana își oferă expertiza prin intermediul BizTool.ro.
BizTool.ro - puterea comunității
Pe BizTool.ro am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității. De ce ar trebui să te folosești de ea?
”Cred cu tărie în comunitățile în care se depun timp și efort pentru a fi crescute sustenabil, așa cum e și BizTool.ro. O comunitate îți poate oferi un spațiu de învățare, de dezvoltare, un loc unde poți cere ajutor și unde poți da înapoi. Momentan și eu lucrez la dezvoltarea unei comunități, pentru specialiștii în marketing B2B, pentru că am foarte mare încredere în puterea unui astfel de grup”, spune Oana.
La nivel personal, apartenența la comunitățile de business o ajută să fie la curent cu ceea ce se întâmplă în ecosistemul de startup-uri din România, dar și să împărtășească din ce face atât pentru clienții ei, cât și separat (webinarii pentru antreprenori sau articole despre PR).
”Cred că un serviciu precum BizTool.ro te poate ajuta să îți găsești clienți, să te poziționezi mai bine. Nu este doar o altă comunitate”, concluzionează Oana.
Cauți un consultant pentru afacerea ta? Intră pe BizTool.ro!