Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Lectură de 2 min
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Gestionarea unei afaceri este un proces complex, iar odată cu apariția pandemiei importanța mediului online și a conexiunii a crescut considerabil. Multe business-uri au depins de o gestionare eficientă de la distanță pentru a putea merge mai departe, iar soluțiile alese au reprezentat un factor esențial.
Bazată pe o nouă tehnologie, gama Omada SDN integrează controllere în cloud, access point-uri, switch-uri, gateway-uri și multe altele, oferindu-le partenerilor o soluție de tip Software-Defined Networking (SDN), ce asigură management centralizat via cloud, pentru dezvoltarea unei rețele scalabile, ce poate fi controlată dintr-o singură interfață.
O rețea SDN este construită în jurul unui sistem de control software ce realizează automat distribuția serviciilor de rețea și a datelor. Automatizarea soluției de rețea SDN se bazează pe separarea fluxurilor de date transmise în rețea, prin intermediul unui punct de control centralizat și al funcțiilor speciale care vin la pachet cu dispozitivele TP-Link.
La baza performanței oferite de gama Omada SDN stau trei tehnologii principale:
Dincolo de performanța rețelei, un factor foarte important este eficiența acesteia, dată în special de tipul de management compatibil. Omada SDN oferă două tipuri de controllere SDN: un controller pe bază de cloud (cu gestionare completă în cloud) și un controller hibrid (local), cu acces complet via cloud. În funcție de nevoile lor de business, partenerii pot alege soluția cea mai potrivită pentru control total asupra rețelei, rapid și ușor.
Omada SDN cuprinde câteva game de produse care, împreună, formează soluții complexe și complete, în funcție de nevoile de conexiune ale fiecărui partener. Routerele și Access Point-urile Omada SDN și controllerele Omada (hardware și software) sunt produse de top care se pot plia pe diverse scenarii de implementare, în multe industrii diferite. În ultimul an, TP-Link a implementat soluții în diverse campusuri, şcoli, instituții de învățământ, dar și în hoteluri, sedii administrative, lanțuri de benzinării, sectorul bancar, HoReCa, retail, Office și multe altele.
De asemenea, soluțiile Omada sunt potrivite și pentru companiile mari, întrucât configurarea rețelei și conlucrarea echipamentelor oferite permit realizarea unor structuri care să suporte sute de clienți conectați, fără probleme atunci când vine vorba de managementul rețelelor.
În funcție de nevoile de conexiune ale clienților, există mai multe configurații (scenarii de utilizare). Un factor important în configurarea soluției ideale este numărul de dispozitive conectate. Astfel, TP-Link România oferă configurații personalizate, atât pentru o rețea în care regăsim maximum 100 de dispozitive Omada care pot deservi sute de terminale, cât și pentru rețele foarte complexe, cu până la 500 de dispozitive Omada pot deservi mii de terminale.