UPDATE 8 iulie ora 10:

Investiția va finanța accelerarea dezvoltării tehnice a produsului, vânzare și marketing. Ambiția fondatorilor este de a ajunge în următorii doi ani la 1.000 de listări de pachete turistice şi să fie prezenţi pe alte două pieţe în afară de România.

Detaliile campaniei Epic Visits de pe SeedBlink pot fi accesate aici.

Tracțiune
  • Platforma a fost lansată public în toamna anului trecut, generând deja venituri.
  • Model de business: Epic Visits reține un comision de 10% din tranzacțiile încheiate.
  • Parteneriate strategice cu ING Romania, Samsung Club, Destinația Anului și Radio Guerrilla.
  • Potrivit Allied Market Research, piața totală de cazări este estimată la €529.5 miliarde, iar potențialul său epic reprezintă aproximativ 10% din piață, adică €53 miliarde, conform research-ului companiei.
Potențial de exit
  • 75% dintre clienții cheie în turism până în 2026 vor fi milenialli și cei din Generația Z, principalii consumatori de experiențe.
  • Scenariile pentru exit-ul Epic Visits sunt multiple și pot veni atât din zona de travel cât și din e-commerce, precum extinderea unor jucători globali, precum Airbnb sau Booking în zona epic, marketshare-ul din estul Europei devening relevant. Factorul epic este cel care asigură un potențial mare de scalare, rămânând în același timp un diferențiator față de alte platforme de rezervări.

Listarea pe platforma de equity crowdfunding face parte dintr-o rundă totală de investiții în valoare de 150.000 de euro, condusă de un grup de business angels.

Fondatorii Epic Visits cedează 15% din capital, la o evaluare pre-money a companiei de 850,000 euro. Fondatorii au primit deja votul de încredere din partea unor investitori precum Adrian Țuluca (Propaganda Creative Marketing), Felix Tătaru (GMP Group) și Bogdan Tudor (StarTech Team) care s-au alăturat proiectului.

Suma disponibilă pentru investitorii SeedBlink este de până la €110.000, pentru 11% din capital, iar ticketul minim de investiție pornește de la €2.500.

Hibrid între o agenție turistică și o platformă de rezervări, cu specific epic

Epic Visits se adresează celor care au nevoie de inspirație pentru călătorii memorabile și caută soluții potrivite stilului lor de viață.

Un hibrid între o agenție turistică și o platformă de rezervări, Epic Visits listează top 10% proprietăți cu un factor epic (design, poveste, priveliște, locație, experiență), oferind posibilitatea personalizării unei excursii prin intermediul unui configurator special Mix and Match. Factorul epic este cel care asigură un potențial mare de scalare, rămânând în același timp diferențiat atractiv.

Detalii despre Epic Visits puteți afla și din acest material.

Piața globală de cazări epice este evaluată la 53 miliarde euro, reprezentând 10% din piața totală de cazări la nivel global, la rândul ei fiind estimată la 529.5 miliarde euro, conform Allied Market Research. Piața globală de cazări este preconizată să ajungă la €753 miliarde până în 2026, cu o rată de creștere anuală compusă de 4.50%.

75% dintre clienții cheie în turism până în 2026 vor fi milenialli și cei din Generația Z, principalii consumatori de experiențe. 82% dintre turiști duc lipsă de inspirație (nu au o destinație/cazare în minte) când încep să se gândească la o excursie.

Epic Visits - de la idee la implementare

Fondatorii au lansat un MVP în toamna anului trecut. O nouă versiune a site-ului, cu o serie de funcționalități construite pentru gazde și consumatori, va fi disponibilă din această toamnă. Startup-ul are și o prezență locală stabilită în Franța.

“Cel mai mare câștig al nostru, ca startup, a fost să colaborăm cu cei de la SeedBlink și le suntem recunoscători pentru sesiunile de mentorat și de consultanță, pentru tool-urile de evaluare dezvoltate, pentru provocările pe care ni le-au adresat. Fiecare etapă parcursă cu ei ne-a ajutat să progresăm și să fim cu un pas mai aproape de atingerea viziunii noastre.”, a declarat Raluca Jianu, co-fondator Epicvisits.com.

Investițiile obținute vor fi folosite de companie pentru accelerarea dezvoltării tehnice a produsului, vânzări și marketing.

”Atunci când o echipă experimentată întâlnește o idee generoasă, atunci când tehnologia facilitează experiențe turistice unice, vorbim despre o campanie potrivită profilului SeedBlink. Epic Visits este așa cum îi spune și numele, o platformă tehnologică unde își dau întâlnire locuri idilice și planuri îndrăznețe. Este o combinație de emoție și pragmatism, foarte ușor de înțeles, foarte ușor de urmărit”, a declarat Andrei Dudoiu, CEO SeedBlink.