Bookingham își propune să faciliteze relația dintre proprietarii de businessuri și clienți, prin intermediul serviciilor și beneficiilor sale. Cele 9 comunități vor dispune de o aplicație care permite rezervări, programări, management, și prezintă oferte, discount-uri și promoții din industria HoReCa și non-HoReCa.

50.000 de utilizatori și 15.000 de rezervări făcute într-un an

După un an de la lansare, cifrele indică 50.000 de utilizatori clujeni și 15.000 de rezervări realizate prin intermediul Bookingham - fie din aplicația disponibilă în Google Play și App Store, fie accesând site-ul bookingham.ro.

În contextul pandemic, rezervările au devenit un pilon central pentru afacerile din întreaga țară. În acest sens, Bookingham a reprezentat soluția, atât pentru business owneri, cât și pentru clienți.

Platforma de rezervări online le propune managerilor și proprietarilor de afaceri digitalizarea, în special pentru businessurile mici și mijlocii.

Aceștia au oportunitatea de a-și gestiona rezervările și programările dintr-o singură aplicație, beneficiază de promovare în social media și li se pune la dispoziție o suită de servicii, pentru atragerea și fidelizarea clienților prin intermediul SMS și email. Localnicii pot să-și asigure un loc pentru un serviciu HoReCa sau non-HoReCa, sigur, simplu și rapid.

Odată lansată în alte 9 orașe din țară, Bookingham își propune ca în 2021 să ajungă la 100.000 de rezervări procesate și la 1.000.000 de utilizatori ai aplicației, care să folosească platforma pentru programări și experiențe din Alba Iulia, Baia Mare, Brașov, București, Cluj, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Târgu Mureș sau Timișoara.

Cu o echipă formată din specialiști cu experiență în domeniile IT, marketing, și vânzări, Bookingham dorește să întâmpine nevoile localnicilor, să faciliteze procesele de colectare și management al rezervărilor și programărilor unui business, și să reducă semnificativ costurile de administrare a campaniilor de marketing online.