„Dacă în trecut am organizat două weekend-uri speciale cu reduceri de Black Friday, anul acesta am decis să alegem altă abordare. Astfel, Bonami va oferi clienților săi și reduceri permanente între 1-28 noiembrie, pentru 80.000 de produse unice, reducerile fiind de până la 80%”, a mențional Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Numărul de produse cu reducere s-a dublat față de anul trecut și este de 4 ori mai mare față de 2019, cand erau disponibile doar 20.000.
Perioada promoțională va include și cele două weekenduri tradiționale cu reducere de 15% la orice produs și se va încheia, în mod tradițional, cu Cyber Monday, ultima zi de reduceri.
Vânzările sunt așteptate să aducă o creștere cu 300% față de o zi obișnuită, cifră similară cu cea din 2020. Compania s-a pregătit intens încă din lunile de vară pentru a asigura stocul necesar acestei perioade.
„Spre deosebire de anii trecuți, cand au existat categorii limitate de produse din care clienții puteau alege, anul acesta vor fi plăcut surprinși să le regăsească în toate secțiunile magazinului nostru. Suntem, de aceea, optimiști în ceea ce privește rezultatele și așteptăm, în această perioadă, vânzări în valoare de 10 milioane de euro, din care 10 % realizate pe piața din România”, a mai adăugat Vopařil.
Bonami desfășoară, în prezent, campania Cashback de Crăciun. Orice sumă cheltuită în perioada 1.10-20.12.2021, va fi returnată în contul Bonami sub formă de credite ce pot fi folosite ca până la 20% reducere din valoarea totală a comenzilor plasate, între 24.12-31.12. Ca noutate, orice produse comandate în perioada 1.10.2021-24.12.2021 pot fi returnate gratuit până pe 15.01.2022.