45% dintre angajații din România vor job-uri mai flexibile. Așadar, la aproape un an și jumătate de la debutul pandemiei, candidații încep să pună accent pe satisfacții non-materiale, respectiv flexibilitate, această caracteristică fiind menționată de 45% dintre respondenții acestui studiu.
Frecventarea platformelor de recrutare începe să devină o normalitate
Jumătate dintre respndenții acestui studiu au declarat că au intenționat să-și schimbe jobul și 30% declară că încă frecventeaza platformele de recrutare de câteva ori pe săptămână. În ceea ce privește platformele de recrutare, una din măsurile observate de aplicanți este că acestea s-au adaptat curentului actual de muncă în sistem hibrid și au creat filtre de căutare în acest sens (33%).
De asemenea, platformele s-au îmbunătățit și pe partea de conținut și oferă informații mai detaliate cu privire la un anumit post deschis (25%) și sunt mai user friendly (10%).
În ceea ce privește device-urile pe care românii le folosesc pentru a accesa platformele de recrutare, conform studiului, smartphone-ul este primul în topul device-urilor pe care românii le folosesc atunci când accesează platformele de recrutare (46%), urmat de laptop / PC (54%).
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de 13 ani companii din România și Europa.
Despre Metodologie: 503 interviuri CAWI (colectare online), persoane active in campul muncii, eșantion reprezentativ la nivel național urban+rural, 18+, online users. Perioada de colectare a datelor este mai 2021.