Lectură de 2 min

REVIEW Far Cry 6 - Control: același gameplay, altă insulă

Abonează-te pe  
Far Cry 6 Control este al doilea DLC lansat de Ubisoft din trilogia programată pentru Far Cry 6. Primul a fost Vaas:Insanity și a fost unul reușit. Al doilea este Control care aduce același gameplay, dar pe o altă insulă.
REVIEW Far Cry 6 - Control: același gameplay, altă insulă

Abonează-te pe YouTube

Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.

Vezi în avanpremieră

Pentru Far Cry 6 cei de la Ubisoft Toronto au pregătit o trilogie de DLC-uri cu cei mai faimoși antagoniști ai seriei de până acum. Prima oară am intrat în pielea lui Vaas Montenegro în Insanity, review-ul îl poți citi aici, iar pentru al doilea DLC îl controlăm pe Pagan Min, antagonistul din Far Cry 4.

Pentru Insanity mi s-a părut potrivit acel gameplay loop în care dacă mori pierzi armele, progresul în poveste și trebuie să o iei de la capăt. Se integrează foarte bine în narațiune. Doar Vaas Montenegro este celebru pentru zicala sa: „Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact... same fucking thing... over and over again expecting... shit to change...”

În Control se întâmplă fix același lucru. Practic, este tras la indigo gameplay-ul doar că acțiunea are loc pe o altă insulă și protagonistul este altul. Începi să descoperi punctele de interes pe hartă, zonele de unde poți obține armele, câștigi respect pe care-l poți folosi pentru a investi în diferite abilități și pentru a îmbunătăți armele.

Sunt trei misiuni pe care să le îndeplinești, apoi mai este una la final și ești gata. Dacă le faci doar pe acestea în una-două ore ai terminat. De asemenea, pe hartă mai sunt și alte trei misiuni cu un accent narativ în care afli mai multe despre Pagan și despre familia acestuia. După ce ai terminat prima oară DLC-ul te poți întoarce pentru a juca pe o dificultate mai ridicată pentru o provocare mai mare sau poți să îndeplinești anumite obiective pentru a obține costumul complet al lui Pagan pentru ca apoi să-l folosești în Far Cry 6 cu Dani.

Dacă Vaas: Insanity mi s-a părut mai dificil și l-am jucat mai cu frică, cel puțin până am pus mâna pe o armă mai puternică, în Control nu am avut același sentiment deoarece știam deja cu ce urma să mă confrunt. Am renunțat la stealth și la subtilități și nu am avut nicio problemă în a ataca inamicii cu pistolul sau cu un SMG-ul. Pe următoarele niveluri de dificultate lucrurile se schimbă. De exemplu, pe nivelul 4 din 5, înarmat cu rifle, upgrade-uri și abilități am pierdut două vieți în timpul unui challenge. Deci dacă ești genul de jucător care vrea să bifeze toate lucrurile și achievement-urile atunci o să ai parte de o provocare.

La nivel de poveste, primești câteva informații noi despre Pagan și relațiile acestuia, însă nimic special.

Pentru mine, Control nu a fost la fel de interesant ca Insanity. În primul rând, vine cu aceeași idee de gameplay loop, fără să adauge ceva nou, iar în al doilea rând acest protagonist nu este la fel de interesant ca Vaas Montenegro. Sper că Ubisoft să nu vină cu aceeași formulă de gameplay pentru al treilea DLC și să schimbe ceva.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: