Localnicii, se transformă, temporar, în Localnicele, ca tribut pentru femeile remarcabile. Principalul obiectiv al inițiativei este să identifice cel puțin 250 de femei antreprenor din toată țara, cu ajutorul românilor, prin mecanismul dedicat de pe www.localnicii.ro/localnicele.
Inițiativa aduce și o alternativă locală de cadou, care vine cu un nou design, destinat să celebreze femeile speciale din jurul nostru. Cutia cu Localnice este gândită ca o experiență premium, atât pentru cei care aleg acest cadou, cât și pentru cea care îl primește. Au fost ales produse create de antreprenoare creative, într-o selecție menită să transmită apreciere, disponibilă pe www.kookoo.ro. Scopul a fost acela de a crea un cadou autentic de Ziua Femeii, care să surprindă și să spună povestea femeii puternice.
Și, pentru că fiecare dintre noi avem, în jurul nostru, femei care ne schimbă viața în bine și pe care ar trebui să le aplaudăm mult mai des, reprezentanții proiectului au ales volumul I al cărții Nesupusele ca piesă centrală în Cutia cu Localnice, un proiect editorial în care cele cinci scriitoare ne vorbesc despre femei remarcabile din istorie și din prezent. O carte despre modele feminine, valori, alegeri în viață, întrebări, 100 de povești despre femei admirabile din România.
„Inspirați de povestea cărții Nesupusele, am decis să creăm o campanie prin care să identificăm cel puțin 250 de femei antreprenor care schimbă comunitățile din care fac parte. Invităm pe toată lumea să intre pe platformă și să nominalizeze o astfel de femeie, iar noi le vom trimite cadou Cutia cu Localnice, prin care să le recompensăm pentru toată munca pe care o fac. Vrem să le mulțumim și să le trimitem un mic semn de apreciere, pentru că ceea ce fac este esențial”, a spus Răzvan Crișan, cofondator Kané Group.
Până acum, #Localnicii a însemnat peste 100 de antreprenori implicați în campanie, atât prin prezența în serialul Localnicii, cât și în cele 9 ediții ale Cutiei cu Localnici, care au generat vânzări de peste 2 milioane de RON, adică 40.000 de produse cumpărate de la acești antreprenori. De asemenea, în 2021, CEC Bank și Mastercard au dezvoltat Pachetul Start-Up LOCALNICII, un produs bancar unic, gândit pe nevoile reale și imediate ale antreprenorilor la început de drum, completat de un set de alte beneficii sepciale.
Efortul de realizare a campaniei #Localnicii contează pe parteneri care înțeleg valoarea micilor antreprenori și își doresc să încurajeze tinerele talente locale. Aventura de descoperire și de promovare a antreprenorilor locali a început și continuă alături de CEC Bank și Mastercard, cu scopul de a-i susține prin includerea produselor lor în Cutia cu Localnici și a-i face și mai cunoscuți, prin serialul Localnicii și nu numai.