În prima parte a anului în curs, cifra de afaceri LIFE IS HARD a ajuns la 6.040.341 lei, din care 48,01% este aferentă diviziei de ITC & TELCO, 32,46% este generată de INSURANCE (24broker), iar 19,53% vine din alte proiecte. Cea mai mare pondere în cifra de afaceri (46,52%) o are activitatea din zona de telecomunicații, care a generat venituri de 2.810.057 lei.
Ritmul de creștere a veniturilor operaționale comparativ cu cel al cheltuielilor operaționale a avut, la rândul său, o influență pozitivă asupra rezultatului operațional, aducând un profit de 521.312 lei, ceea ce semnifică o creștere cu 69,13% față de perioada anterioară de raportare.
Tot în primul trimestru, compania și-a diminuat cu peste 2% datoriile, iar în ceea ce privește gradul de îndatorare, LIFE IS HARD prezintă un nivel redus de expunere la risc.
“Anul 2022 este marcat de două direcții majore pentru LIFE IS HARD: continuarea creșterii accelerate inițiată în 2020, respectiv consolidarea si securizarea asset-urilor pe care le-am dobândit în ultimele 24 de luni. Pe parcursul anului acesta vom vedea rezultate în creștere pe unele segmente de business și respectiv investiții pentru consolidare pe altele, mai exact pe acele zone pe care mizăm pentru a genera venituri crescute pe termen mediu și lung.
Abordarea noastră este să accelerăm pentru prezent și să consolidăm pentru viitor. Chiar dacă aceste demersuri aduc o presiune crescută pe echipele noastre și presupun un efort susținut din partea tuturor, rezultatele dovedesc că avem o strategie corectă și responsabilă”, spune Cătălin Chiș, CEO și președinte al Consiliului de Administrație LIH.
Pentru anul in curs, LIFE IS HARD si-a stabilit mai multe ținte, care includ continuarea campaniei de achiziții de noi competențe și companii din tehnologie, respectiv generarea de venituri de 25 milioane lei și creșterea capitalizării bursiere la 100 milioane lei.
Pe lista de priorități se află, de asemenea, creșterea performanței echipei interne, care va fi stimulată prin programe de bonusare (Stock Option Plan) și training care să asigure dezvoltare continuă.
LIFE IS HARD|Work Soft, prima companie românească de dezvoltare de soft listată la Bursa de Valori București – piața AeRo – a înregistrat în 2021 o creștere cu 199% a cifrei de afaceri și un profit net de 3,5 mil lei, cu 227% mai mare decât în 2020. Compania a derulat, în cursul anului trecut, mai multe activități care să îi ajute pe acționari să își flexibilizeze portofoliul, cea mai importantă fiind splitul de acțiuni, respectiv o serie de măsuri care să aibă efecte pozitive asupra lichidității.