“Ne menținem ritmul de recrutare din ultimii ani, de peste 200 de noi angajați lunar, pentru ca, per total în acest an sperăm să adăugăm circa 800 de noi colegi echipei CGS România care numără, la acest moment 4.300 de angajați. Avem un portofoliu de proiecte în creștere substanțială, multe provenind de la companii americane din zona de healthcare, telecom și securitate informatică, dar înregistrăm și o extindere a celor existente ceea ce generează automat și o extindere de capital uman în cadrul companiei”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
CGS România și-a remodelat strategia de resurse umane în ultimii 2 ani și a trecut prin procese de transformare pentru a fluidiza operațiunile în contextul pandemiei de Coronavirus și a noului mod de lucru. Astfel, recrutarea automatizată a dus la o scurtare a întregului proces cu aproximativ 25%, în timp ce feedback-ul oferit de candidați poate fi monitorizat în timp real, pentru fiecare etapă a recrutării. În medie, întregul proces automatizat durează 1-2 zile, comparativ cu 4-5 zile pentru cel standard, dar mai ales oferă acel „intelligence” de care este nevoie într-o piață extrem de concurențială ca acum.
Totodată, echipele de recrutare și resurse umane ale CGS România au reconfigurat întregul proces de recrutare și onboarding astfel încât să aibă o adaptabilitate totală pentru toate variantele de lucru – de la birou, la hibrid și remote 100%. Pentru angajații remote au fost configurate sesiunile de onboarding, training, coaching de la distanță și este de asemenea, livrat biroul mobil, cu echipamentul necesar de lucru.
“Deschiderea companiei către angajarea de noi colegi în sistem 100% remote a avut un impact pozitiv în evoluția business-ului de anul trecut. Creștem nu doar business-ul CGS România, dar și oamenii din companie. Într-adevăr, majoritatea rolurilor deschise sunt de tip entry level, dar avem și foarte multe poziții de specialiști. Situația minunată pentru colegii nostri este de a fi într-o companie în continuă creștere deoarece filozofia noastră a fost să oferim angajaților un carrier path, posibilitatea de a le identifica potențialul și a le oferi șansa de a evolua și a deveni buni specialiști sau manageri“, a mai precizat Vladimir Sterescu.
Un alt aspect important menționat de reprezentantul companiei este legat de majorarea investițiilor alocate pentru personalul de suport. Astfel, compania alocă resurse extinse pentru a asigura suport constant și rapid mai ales pentru noii colegi ce vor lucra 100% remote, astfel încât aceștia să se poată adapta rapid sarcinilor și să atingă în timp optim standardele de calitate.