Compania care a dezvoltat o soluție bazată pe tehnologia inteligenţei artificiale adresată în principal departamentelor de vânzări și relații cu clienții vizează ca, în cele peste 30 de zile care mai sunt până la finalizarea campaniei, să obțină finanțări în valoare de 350.000 euro. Totodată, campania desfășurată de RepsMate pe platforma Rōnin reprezintă o oportunitate pentru cei care sunt în căutarea unor business-uri inovatoare în care să investească. Cu doar 100 de euro, orice persoană poate deveni investitor în startup-ul deep tech RepsMate.
Platforma dezvoltată de companie se bazează pe tehnologia inteligenţei artificiale pentru a monitoriza, analiza, evalua și optimiza automat 100% din conversaţiile telefonice si chat din call centere.
În spatele soluției RepsMate există mai multe module, cum sunt cele de recunoaștere a vorbirii, de învățare, de eliminare a zgomotelor, de separare a vorbitorilor, de analiză a emoțiilor. Pentru fiecare modul echipa lucrează la creșterea performanței, ajungând la parametri înalți de acuratețe, de exemplu 97% în cazul proceselor de separare a vorbitorilor sau peste 92% pe segmentul de speech recognition.
Soluția gândită de RepsMate cuprinde un modul de recunoaștere vocală de mare acuratețe, precum și unul de detectare a satisfactiei clientilor atât din text cât si din voce. Prin intermediul acestora, este interpretat și analizat comportamentul agenților și clienților, astfel managerii beneficiază în timp real de informații cu ajutorul cărora pot acționa pe loc.
Startup-ul a fost înființat în anul 2020 de Alin Roșca, George Tarida și Mihai Guran. Echipa are acum 7 membri, 4 full time și 3 colaboratori.
Compania a primit 50.000 de euro de la investitori ai asociației TechAngels Romania, în ianuarie 2021 și un împrumut convertibil de 65.000 de la business angels și Cleverage VC.
„Cu ajutorul platformei dezvoltate de Repsmate se salvează până la 80% din costurile de monitorizare a apelurilor. Totodată, soluția noastră oferă o imagine de ansamblu foarte exactă și rapoarte detaliate necesare pentru optimizarea interacțiunii agenți/clienți. Conform statisticilor, 32% dintre clienți renunță la serviciile unei firme dacă nu au fost mulțumiți de interacțiune. Soluția creată de noi și care a câștigat deja încrederea unui procent important de investitori ajută la eficientizarea timpului de lucru, la creșterea productivității și a încrederii agenților, implicit a gradului de mulțumire al clienților, precum și la monitorizarea zonei de conformitate, securitate si GDPR”, spune Alin Roşca, fondator şi CEO RepsMate.
„Repsmate propune investitorilor o soluție inovatoare, în care noi, Rōnin, credem foarte mult. Potențialul mare de scalare al companiei și soluția îndrăzneață, care răspunde unei nevoi concrete a comunității ne-a determinat să sprijinim compania în derularea campaniei de finanțare și să-i facilităm accesul la investitori”, spune Ovidiu Ghiman, cofondator și chairman of the board Rōnin.
O altă campanie activă pe Ronin este pentru Playerfy. Despre aceștia am povestit pe larg aici.
Și Playerfy, o aplicație unică în România, dă startul campaniei de finanțare pe Ronin începând cu data de 01 august 2022. Startup-ul vizează strângerea unei finanțări în valoare de 125.000 (suma minimă) până la 200.000 de euro pentru accelerarea dezvoltării companiei. Cu o competiție de amploare deja organizată și peste 800 de meciuri jucate, Playerfy este platforma care oferă iubitorilor de fotbal ocazia de a se întâlni și de a organiza meciuri. Aplicația se adresează atât jucătorilor amatori de fotbal, cât și managerilor de echipe. Prin intermediul Playerfy, toți cei care vor să joace fotbal, dar nu au echipă își găsesc parteneri pe teren. Tot ce au de făcut este să-și creeze un profil de jucător, să se conecteze cu alți jucători și să acorde calificative colegilor.