Evaluat la 1 milion de euro, Drooler iese pe piața de profil cu o idee inovatoare: mâncare proaspăt gătită pentru câini, sănătoasă și realizată în combinații care să acopere necesarul de proteine, minerale și vitamine pentru canine indiferent de vârstă. Povestea Drooler am scris-o anterior în acest articol.
Rețetele aprobate de medicii veterinari au fost produse pe scară largă după ani de cercetări împreună cu partenerii Drooler de la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca. „Meniurile Drooler sunt complete și perfect echilibrate, conținând tot ce are nevoie un câine, de la micronutrienți, la macronutrienți – fără a face rabat de la gustul savuros, bineînțeles”, spune Andrei Cerbu, fondatorul startup-ului. „Rețetele produse de Drooler sunt concepute astfel încât să fie potrivite atât pentru primele luni de viață ale cățeilor, cât și pentru nevoile de la maturitate sau cele ale seniorilor. Meniurile pe care le punem la dispoziția clienților noștri sunt conforme cu standardele nutriționale ale Asociației Americane pentru Alimentație Canină (AAFCO), dar și cu cele ale Federaţiei Europene a Industriei de Petfood”, mai spune fondatorul Drooler.
Startup-ul urmărește să atragă investiții în valoare de 100.000 de euro (suma minimă țintită) și până la 200.000 de euro. Capitalul obținut în urma campaniei de finanțare va fi folosit de Drooler pentru achiziția de echipamente care să ajute la producerea și livrarea mai multor porții de mâncare pentru căței, dar și la extinderea capacității de producție. Afacere cu un concept inovator, prima de acest gen din România, Drooler își propune să educe constant piața de profil. Mai concret, să familiarizeze stăpânii de căței cu avantajele mâncării proaspăt gătite asupra sănătății caninelor.
Meniurile Dooler conțin ingrediente proaspete, provenite în proporție de 65-85% din agricultura românească. „Ingredientele și condimentele pe care le folosim le consumă și oamenii. Mâncarea e gătită lent, ca să nu distrugem vitaminele și conține superalimente de genul varză kale, alge sau turmeric, pe lângă carne”, spune Andrei Cerbu.
Tichetul de investiție minimă în campania de finanțare derulată de Drooler pe platforma Rōnin pornește de la valoarea de 100 de euro. „Ne bucurăm să putem oferi oportunitatea oricui crede în ideea de business inovatoare propusă de Drooler să investească în această companie”, spune Ovidiu Ghiman, co-fondator Rōnin. „Drooler a fost acceptat pentru listarea pe platforma de investiții Rōnin tocmai pentru inovația pe care o aduce și pentru că răspunde unei nevoi reale a societății. Iubitorii de câini vor să aibă certitudinea că le oferă acestora mâncare de cea mai bună calitate, sănătoasă, gătită cu dragoste pentru animalele de companie, care de cele mai multe ori sunt tratate de stăpâni ca parte din familie”, mai spune Ovidiu Ghiman.
Fondatorul Drooler mărturisește că ideea de a dezvolta un startup specializat în producerea și livrarea de mâncare pentru câini i-a venit de la Foca, husky-ul lui. „Am început să o cresc pe Foca în perioada când abia ce-mi deschisesem primul meu business în HoReCa, un restaurant. Cred că atunci era câinele cel mai răsfățat din lumea întreagă, pentru că în fiecare zi mânca numai fripturile de cea mai bună calitate, care rămâneau de la restaurant. Eram învățat să gătesc mâncare bună pentru oameni. Dar de ce să nu fac același lucru și pentru prietenii noștri cu 4 picioare? m-am întrebat atunci. Și așa am demarat o serie de cercetări care au durat 4 ani și pe care le-am desfășurat împreună cu Facultatea de Medicină Veterinară din Cluj, ca să fiu sigur că meniurile Drooler sunt exact ce trebuie pentru sănătatea câinilor noștri”, spune Andrei Cerbu.
Mai multe detalii despre campania de finanțare desfășurată de Drooler pe platforma de investiții Rōnin pot fi descoperite aici.