Factory Bootcamp powered by Raiffeisen Bank și organizat de start-up.ro va avea loc pe 1-2 iulie 2023 în București. 25 de locuri gratuite sunt disponibile în cadrul evenimentului, iar înscrierile sunt deschise în perioada 12 - 26 iunie.
Antreprenorii vor învăța despre surse de finanțare, strategii de comunicare și marketing, modalități de promovare și de creștere în ecommerce, etc. De asemenea, participanții își vor prezenta afacerea și vor trece prin sesiuni de workshop alături de specialiști în antreprenoriat, astfel încât să-și consolideze planul de business.
Workshop - branding pentru afacerea ta
Branding-ul este procesul prin care orice afacere își construiește o identitate și o poveste. Aici intră și partea vizuală, cu elemente unice de identificare, cum ar fi logo-ul, dar și cu elemente care se vor regăsi în întreaga comunicare: culori, fonturi, ton al vocii, mesaj cheie și alte elemente vizuale care să separe afacerea ta de oricare alta din breasla ei.
Prin branding creezi povestea afacerii tale, ca apoi să te ajuți de marketing să o spui lumii întregi.
Vei afla de la o specialistă în domeniu cum poți crea branding pentru afacerea ta, care sunt pașii de la care pornești și ce trebuie să bifezi ca să ai un brand puternic.
Detalii despre speaker
Roxana Hurducaș - Auditor & consultant de marketing și comunicare
După ce mai bine de 10 ani a fost director de marketing și comunicare al FAN Courier, cea mai mare companie de curierat din țară, a înființat și condus departamentul de marketing și comunicare al SPIA, Secret Private Investigations Agency, liderul noii generații de investigatori privați din România.
Din postura de consultant, Roxana ajută companiile să își creioneze identitatea de brand, să stabilească și să implementeze strategia de comunicare și să dezvolte proiecte noi care să le pună în valoarea unicitatea în percepția consumatorilor și a pieței în care activează.
În plus, ajută departamentele de marketing să înțeleagă cum este percepută comunicarea lor, care sunt recomandările potrivite strategiei lor de comunicare, care este cel mai bun mod de a-și construi și administra branding-ul, cum să optimizeze procesele de lucru sau cum să mențină legătura și colaborările cu furnizorii externi.
Are experiență în coordonarea departamentelor de marketing, managementul de brand și al campaniilor de comunicare, în comunicarea de criză, gestionarea relației cu presa și Key Opinion Leaders, organizarea evenimentelor și comunicare internă.
Spune despre sine că ascultă mai mult decât vorbește, este (un pic prea) atentă la detalii și își urmărește cu disciplină fiecare etapă din strategie, fără să piardă din vedere oportunitățile contextuale.
Înscrie-te aici ca să afli cum îți creezi un branding puternic pentru afacerea ta.
Ce vei mai învăța la Factory Bootcamp?
- Cum să găsești finanțare pentru afacerea ta
- Cum să transformi afacerea într-un brand
- Strategii de marketing aplicabile pentru afacere
- Creștere prin ecommerce
- Cum să te promovezi și să comunici
- Cum să vinzi mai bine
- Cum să-ți găsești publicul
Ce vei face la Factory Bootcamp
- Vei prezenta afacerea ta
- Pe lângă sesiunile teoretice, vei lucra în echipă și individual cu mentorii pentru a găsi punctele vulnerabile ale afacerii, dar și avantajele competitive
- Sesiuni de lucru în grupuri mici alături de reprezentanți factory by Raiffeisen Bank, mentori și echipa start-up.ro
- Networking cu alți antreprenori
În baza formularului de înscriere vor fi selectați 25 de antreprenori. Aceștia vor avea la dispoziție două zile pentru a confirma participarea.
Pentru a participa la o adevărată școală de vară de antreprenoriat, completează formularul de aici.