Bunnyshell face ușoară crearea și administrarea de medii de lucru complexe pentru dezvoltare, testare și producție astfel încât echipele de programare să livreze software mai rapid și să se concentreze pe construirea celor mai bune produse de tehnologie.
Bunnyshell este un produs care automatizează crearea mediilor de development, testare și producție, astfel încât programatorii să se concentreze pe ceea ce fac cel mai bine, adică să scrie cod și să inoveze.
Bunnyshell este o platformă cloud-agnostică de tip "Environments as a Service" care simplifică crearea și menținerea de medii de dezvoltare complete, testare și producție. Platforma permite astfel oricărei echipe de programatori să livreze software mai rapid și să se concentreze pe construirea de produse excelente.
Investitorii existenți au alocat deja 3,5 milioane euro pentru această rundă, iar suma de 300.000 de euro este disponibilă pentru participarea investitorilor privați prin intermediul SeedBlink, platformă de finanțare pentru start-upurile tehnologice europene. Compania a asigurat deja investiția de 3,5 milioane de euro de la Early Game Ventures (investitorul principal), Roca X, Marius Istrate și Ana Cincă.
Ticketul minim este de 2.500 de euro pentru persoanele fizice care doresc să devină acționari ai companiei, iar campania de finanțare va fi deschisă până la data de 17 august 2023. Infuzia de capital va permite companiei Bunnyshell să-și accelereze creșterea vânzărilor pentru a deservi companiile din Fortune 100 și nu numai, precum și să alimenteze scalarea către etapa de creștere Series A.
O rundă cu adevărat pentru comunitate
Unul dintre motivele pentru care Bunnyshell a decis să extindă runda și spre SeedBlink e pentru a implica și comunitatea. Prin natura sa, Bunnyshell e un produs folosit de programatori, iar aceștia apreciază produsul românilor, dar o participare la o investiție în mod tradițional ar fi fost imposibilă.
“Am vrut să completăm runda și pentru comunitate. Sunt developer la origini și m-am bucurat mereu să pot investi în unelte pe care le apreciez. Aceasta este experiența pe care vreau să o dau către parteneri. Și vreau ca developerii care vor să contribuie la produs dincolo de a-l folosi să o poată face. Așa com avea o comunitate care folosește produsul, dau feedback și au o parte din această poveste”, explică Alin Dobra pentru start-up.ro.
În momentul de față startup-ul are 3 tipuri de companii pe care le țintește. Prima e formată din companii Enterprise cu sute de developeri, mai ales că produsul este folosit cu un abonament ce diferă în funcție de numărul de utilizatori. De asemenea, o a doua categorie e formată din agențiile de Software Development și companiile de servicii. De exemplu, Bunnyshell are astăzi parteneri precum Qualitance, Pentalog sau FDTE din Brazilia, o firmă care face software development din 1973. A treia categorie de clienți e formată din startup-uri SaaS care au de la 2 developeri până la 50 de programatori.
Obiectivul acestei runde este optimizarea traseului până la o investiție de tip Series A, mai ales că firmele concurente au ridicat runde de 20-30 de milioane de dolari. Așadar, pentru a atinge acest obiectiv, Alin Dobra menționează că ținta e dublarea veniturilor.
“Trebuie să ajungem în zona de 1,5 - 2 milioane de dolari venituri anuale recurente. Pentru o rundă Series A un milion de dolari ARR nu mai este suficient pentru a avea condiții bune. Din fericire pentru noi, investitorii se duc în două direcții: AI și infrastructură. Categoria noastră a devenit de mare interes pentru investitori”, explică fondatorul Bunnyshell.
“Abordarea inovatoare a companiei Bunnyshell pentru simplificarea dezvoltării software se aliniază perfect cu filosofia noastră de investiții. Suntem încântați să oferim investitorilor privați oportunitatea de a participa la această rundă prin intermediul platformei noastre, deoarece am avut Bunnyshell pe radar de ceva timp,” a declarat Mircea Ghiță, Country Manager România at SeedBlink.
Bunnyshell a obtinut deja tracțiune pe piață și a semnat cu peste 70 de clienți B2B, inclusiv companii care au în echipe peste 500 de programatori din Europa, Statele Unite, Canada, America Latină și Asia. Sprijinită de fonduri de investiții, cum ar fi Early Game Ventures și Roca X, compania Bunnyshell este bine poziționată pentru a revoluționa producția de software și să obțină cotă de piață suplimentară cu sprijinul celei mai recente runde de finanțare.
Evoluția dintre runde
Anul trecut în aprilie Bunnyshell anunța o rundă de 3,5 milioane de euro. În momentul acela produsul era folosit mai ales de afaceri mici și mijlocii, iar focusul ulterior a fost să pivoteze spre piața de Enterprise.
“Avem clienți astăzi cu peste 600 de developeri intern, inclusiv companiile din topul Fortune sunt ținta noastră. Plus că avem cel mai bun produs”, explică Dobra.
Un lucru bun pentru Bunnyshell e faptul că toți clienții de astăzi vin inbound, fără să mai fie nevoiți să treacă prin procesul de vânzare tradițional. Acest lucru a dus la apariția unor clienți mari, dispersați geografic, inclusiv o platformă cum este Tiket.com, cea mai mare platformă de booking de bilete din Asia. “Nu avem un focus geografic clar, așa cum și echipa noastră este împărțită. Avem Sales în San Francisco, Marketing în Coreea de SUd și Pre-Sales în Mauritius”, explică Alin Dobra.
Bunnyshell are sub 20 de persoane în echipă și nici nu planifică să crească, mai ales că angajările potențiale ar fi fost pe zona de vânzări și asistență de produs, dar clienții reușesc astăzi să folosească Bunnyshell fără asistență suplimentară.
“Toate companiile care acum 2 ani căutau să angajeze developeri, astăzi vor să eficientizeze echipele de development și să facă release-uri mai rapid cu cât mai puțini oameni. Această nouă categorie în care suntem noi, Environment as a Service, a devenit populară și se îmbină cu presiunea eficientizării”, explică Alin Dobra modul în care Bunnyshell a reușit să aibă lead-uri venite inbound.