”Cel mai important lucru e ce-i aduce lui valoare plecând de la ”de ce”-ul organizației lui: de ce vrea să implementeze un anumit sistem, de ce vrea să adopte o soluție tehnologică indiferent care ar fi ea (fie că vorbim despre cele mai noi, machine learning, inteligență artificială, ChatGPT), fie că vorbim despre soluții clasice, tradiționale”, spune Alexandru, menționând că niciun antreprenor sau om de business nu va dori să înglobeze în compania lui ce e hype în tehnologie doar de dragul de digitalizării sau a transformării digitale.

Astfel, în opinia lui, dacă pentru managerul unei companii folosirea unui simplu Excel față de un alt intrument care poate genera rapoarte aduce plus de utilitate, ”asta va fi valoros pentru el și important și cred că acesta e ghidul și startul pentru orice implementare de succes”.

Din punctul său de vedere, tehnologiile bune, adică cele care sunt validate de oameni și de nevoile lor de utilizare, vor dăinui în timp, indiferent dacă sunt la modă într-un anumit interval.

”Dacă ne uităm puțin în istoria recentă a omenirii, vedem că toate noile tehnologii au adus cu sine o urmă de îndoială. Iar inovațiile, de cele mai multe ori, s-au produs, tocmai ca obstacolul este calea, s-au produs din zona scepticismului”, mai spune Alexandru Tănasă.

Alexandru Tănasă, Digital Business Advisor în cadrul companiei ARGGO este pasionat de dezvoltarea companiilor din punct de vedere digital, având peste 14 ani de experiență ca și consultant de business și vânzări B2B corporate.

Alexandru are o vastă experiență în telecomunicații ca și Customer Service, Customer Satisfaction & Retention, Sales Operations și în proiecte IT&C hardware și software. Misiunea lui este de a îmbunătăți productivitatea și performanța companiilor cu ajutorul tehnologiei, prin integrarea la o scară cât mai largă a soluțiilor digitale în cadrul proceselor de business.