Gabril Makki va conduce cele două țări simultan și a fost adus la cârma Sezamo pentru a consolida performanța din România, după rezultate uimitoare obținute în Ungaria.
„Sezamo a avut un start puternic și clienții români au rezonat bine cu misiunea noastră de a oferi acces rapid la alimente de calitate. Este un mare privilegiu pentru mine să preiau conducerea și să continui să lucrez din greu cu echipa noastră Sezamo pentru a aduce mâncare proaspătă fantastică și servicii uimitoare clienților români, pe măsură ce trecem la următoarea etapă a călătoriei noastre. Vom continua să ne concentrăm pe uimirea clienților noștri și să colaborăm cu furnizori locali pentru a ne asigura că oferim zilnic mâncare excelentă și experiență fantastică fiecărui client”, a declarat Gabril Makki, CEO Sezamo România & Kifli Ungaria.
Gabril Makki s-a alăturat grupului Rohlik la începutul acestui an, în calitate de CEO al Kifli, supermarketul online din Ungaria, și s-a dovedit a fi un lider puternic îmbunătățind, împreună cu echipa sa, experiența clienților prin livrare mai rapidă, zone extinse de livrare, lansarea unor programe speciale pentru sprijinirea seniorilor, familiilor cu copii sau persoanelor cu dizabilități, în conformitate cu strategia grupului Rohlik. Anterior, Makki a ocupat funcția de vicepreședinte regional și ofițer comercial Procter & Gamble Europa Centrală, și aduce peste 20 de ani de experiență în afaceri internaționale FMCG și management superior.
Sub conducerea sa, compania va continua să se dezvolte într-un mediu provocator, continuând să-și bazeze strategia pe o experiență excelentă pentru clienți, care a diferențiat întotdeauna Sezamo. În plus, în perioada următoare, prioritatea va fi consolidarea echipei locale de conducere Sezamo, pe măsură ce compania trece la următoarea etapă și își extinde operațiunile pentru a servi și mai bine clienții români.
Tomás Chadzivasilis, fostul CEO, s-a retras de la conducerea Sezamo România după aproape doi ani, pentru a fi alături de familia sa care locuiește în Praga. Sub conducerea sa, Sezamo s-a lansat în România și a ajuns la zeci de mii de clienți din București și județul Ilfov cu care a menținut o comunicare constantă. Ultimele luni au fost marcate de lansări extrem de apreciate de către clienți, precum lansarea plății cu cardul de masă, lansarea Baby Club Sezamini, a abonamentului Sezamo Premium și a categoriilor farmacie și Nutriție Specială.
„A fost o onoare pentru mine să fiu parte din povestea Sezamo în România, alături de echipa locală și de cea internațională. Încă de când eram clientul Rohlik în Cehia am apreciat serviciile companiei și m-am bucurat foarte tare că am avut oportunitatea să contribui la lansarea în România a acestui business uimitor, care oferă clienților produse grozave și îi ajută să câștige timp. Pentru mine a venit momentul să mă întorc la familia mea, pentru care a fost dificilă distanța și le sunt recunoscător pentru susținerea din acești doi ani”, a declarat Tomás Chadzivasilis, fostul CEO Sezamo.
Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție fantastică de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.