Update Final:
La 10 ore de la începerea Black Friday 23, clienții eMAG au comandat peste 2,2 milioane de produse din categorii diverse, cu 22% mai multe decât anul trecut. Românii au urmărit pe parcursul zilei ofertele la cel mai bun preț din an și au plasat comenzi în valoare de peste 610 milioane de lei.
În acest interval, comercianții din Marketplace prezenți în Black Friday au vândut peste 580.000 produse. De asemenea, până acum peste 600 dintre ei au realizat vânzări mai mari decât într-o lună obișnuită, iar evenimentul continuă până noaptea târziu.
„Interesul extrem de mare al oamenilor în acest an arată că Black Friday este un eveniment relevant și așteptat de milioane de români care au găsit produse pentru nevoile lor, aproape de finalul unui an în care au resimțit presiunea crescută a inflației. Ne-am pregătit pentru ei și le-am pus la dispoziție un număr mai mare de oferte, iar șapte din zece sunt la cel mai mic preț din 2023. În plus, clienții pot accesa până la 4.000 de lei pentru plata în patru rate prin eMAG/MyWallet, fără dobândă și fără comision. Black Friday continuă până târziu în noapte cu milioane de oferte la cel mai bun preț din an,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Curiozități de Black Friday:
- Cea mai complexă comandă: 22 de produse din categorii diferite
- Cea mai mare comandă a avut valoarea de 61.929,91 lei și a inclus două televizoare, două laptopuri, două tablete și un sistem audio-video
---
În primele 30 de minute, valoarea comenzilor de Black Friday pe eMAG a fost cu 19% mai mare față de anul trecut, ajungând la 180 milioane de lei. Clienții au comandat 472.000 produse, atât din oferta eMAG și a comercianților care vând prin Marketplace, în creștere cu 20% comparativ cu anul anterior. O mare parte dintre ele vor beneficia de transport gratuit la easybox prin abonamentul Genius. După primele 15 minute, 8,82% dintre comenzi au fost plasate de către clienți cu abonamentul Genius, dublu față de anul trecut.
„Cu șapte din zece comenzi din ofertă la cel mai bun preț din an, Black Friday a atras interesul unui număr mare de clienți care, astăzi, au ocazia să își cumpere produsele pe care le-au așteptat poate tot anul. Diversitatea coșului de cumpărături, care adună 4,5 produse din mai multe categorii, confirmă faptul că Black Friday rămâne cel mai bun moment din an pentru a cumpăra tot ce ai nevoie și răspunde nevoii actuale a oamenilor de a beneficia de reduceri", a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Primele produse vândute din oferta eMAG, aflate și în lista de favorite:
- Telefon mobil Apple iPhone 13, 128GB, 5G, Midnight, 300 bucăți, 2.799,99 lei, reducere 22% de la 3.599,99 lei
- Mașină de spălat rufe Samsung WW70TA046AE , 500 buc., la 1.199 lei, reducere de la 2.332,99 lei
- Epilator IPL Braun Silk-expert PRO 5 PL5160 500 buc., 799,99 lei, reducere de la 2.549,99 lei
- Televizor Samsung LED 65AU7092, 163 cm, Smart, 4K Ultra HD, 400 buc., la 1999 lei, reducere de la 3.689,99 lei
- Placă video GIGABYTE GeForce RTX 3060 WINDFORCE OC rev. 2.0, 12GB GDDR6, 192-bit, 100 buc., la 999,99 lei, reducere de la 1.699,99 lei
Produse speciale și experiențe comandate după primele 30 de minute
- 5 automobile marca Volkswagen, Ford Kuga, Peugeot
- Un apartament de 2 camere la Năvodari
- 47 de nopți de cazare
- 10 g de aur și monede
- 29 de ceasuri și bijuterii
- 403 de pachete de sănătate și înfrumusețare
Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 2023
- Vânzări de 180 milioane de lei, în creștere cu 29 milioane de lei, cu 19% peste anul trecut
- 83% dintre comenzi au fost plătite cu cardul
- Peste 472.000 produse comandate în primele 30 de minute
- 89% dintre comenzi plasate din aplicația eMAG
- Minutul de aur: la 07:19, produse comandate în valoare de 9 milioane de lei în creștere de la 6,3 milioane lei
- Secunda de aur: la 7:17:16 au fost comandate 452 produse pe secundă
Top produse comandate după primele 30 minute
- 86.000 de produse cosmetice și de îngrijire personală
- 44.000 de electrocasnice mici
- 22.000 de televizoare, audio-video, gaming și cărti
- 26.000 de smartphone-uri și gadgeturi
- 19.000 de laptopuri și echipamente IT
- 44.000 de electrocasnice mici si mari
- 14.000 de produse fashion și sport
- 15.700 de produse de bricolaj, grădină și auto
Statisticile eMAG după 3 ore de la pornirea campaniei
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 13 ani de când eMAG a adus evenimentul în România, clienții au comandat aproape 1,5 milioane de produse, în valoare totală de 417 milioane de lei, provenind din oferta eMAG și a comercianților care vând prin Marketplace. Produsele care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost electrocasnicele mici, jucăriile, produsele cosmetice și de îngrijire personală, băcănie și băuturi, telefoane mobile, laptopuri și IT.
Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
- Produse în valoare de 7 milioane lei au fost comandate în primul minut de la start
- Minutul de aur, la 07:19 – comenzi în valoare de 9 milioane de lei, în creștere de la 6,3 milioane lei față de anul trecut
- Plata cu cardul a atins cel mai ridicat nivel de până acum: 75,2%, în creștere de la 63% anul trecut
- 60% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în creștere de la 54%
- Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 22 produse diferite din categoriile jucării, cafea, îmbrăcăminte, accesorii de bucătărie, cosmetice și igienă personală, produse pentru casă
Livrări de Black Friday eMAG
- Primele 5.000 de colete au fost expediate la easybox
- 435.000 de comenzi sunt pregătite să fie livrate pe parcursul zilei
- Comenzile vor fi livrate până pe 24 noiembrie