Pentru anul în curs se estimează o depășire a pragului de 60 milioane de euro, fiind susținută prin deschiderea de unități noi, dar și prin performanța restaurantelor actuale care au un public fidel și activ. Prin finalizarea proiectelor de investiții de peste 15 milioane de euro, Grupul City Grill și-a consolidat în 2023 poziția de cel mai mare grup autohton de restaurante din piața ospitalității.
În anul 2023, peste 15.000 clienți au trecut zilnic pragul restaurantelor din grupul City Grill.
“Clientul City Grill este unul matur, avizat, exigent care caută calitate și diversitate culinară, precum și servicii de top. Clienții noștri au un grad de recurență mare, fiind obișnuiți cu standardul nostru ridicat din toate restaurantele. Astfel, și misiunea noastră este dincolo de a servi o mâncare bună. Punem accent, în primul rând, pe experiența excepțională a clienților, pe trio-ul calitate a meniului, calitate a serviciilor și atmosferă, design interior, amplasament” , spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Hanu’ Berarilor, restaurantul cu cel mai fidel public
Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și hotelul La Boheme, toate restaurantele având un public fidel și foarte activ. Dintre toate acestea, în 2023, Hanu’ Berarilor este brandul cu cel mai mare grad de recurență al clienților.
În 2023, bonul mediul la nivelul grupului a fost de 50 euro, cele mai mari valori medii/bon la nivel de an înregistrându-se în restaurantele frecventate într-un procent mai mare de turiști, respectiv Hanu’ lui Manuc (75 euro), Caru’ cu Bere (65 euro) și Pescăruș (55 euro).
Preparatele preferate de clienții restaurantelor din Grupul City Grill sunt ciorba de văcuță, borșul de cocoș, ciolanul de porc, papanașii, micii, pizza napoletană, pulpele de rață, burgerii, sarmalele și peștele de captură.
Lansarea meniurilor de prânz, cu preț unic de 34,9 lei a alimentat creșterea numărului de clienți corporate. Revenirea progresivă la birouri a dus la reluarea obiceiurilor de a ieși la masa de prânz cu colegii, moment transformat într-o ocazie de conectare și schimb de idei.
”Hanu’ lui Manuc, Hanu’Berarilor, Pescăruș și Caru’ cu Bere sunt în sine destinații emblematice în București și locuri de neratat pentru turiștii străini, români sau expați. De la clădirile-monument istoric, amplasament central, ambianță și design, până la meniul atent pregătit, acordăm o mare importanță experienței celor care ne trec pragul. Ne bucură rata mare de recurență a clienților în toate restaurantele noastre. Diversificăm constant meniul și avem grijă să avem variante culinare pentru toate gusturile”, precizează Daniel Mischie, CEO City Grill Group.
Experiența deosebită, alături de ofertele atractive create pentru elevi și studenți, au atras în restaurantele grupului un public tânăr, pentru care socializarea este o activitate principală de a petrece timpul. Astfel, pe segmentul de vârstă sub 25 ani a crescut numărul de clienți cu aproape 40%.
Investiții în 2024
Dincolo de bugetele majore pentru investițiile finalizate în 2023 sau cele în plan pentru 2024, investiţiile în restaurantele reţelei sunt constante, având ca scop îmbunătățirea permanentă a experienței clienților și consolidarea poziției restaurantelor din lanțul City Grill Group ca destinaţie preferată atât pentru mesele clasice în familie sau cu prietenii, dar şi pentru evenimente corporate sau private de orice dimensiune.
În 2023, City Grill a finalizat cel mai amplu proces de investiție al grupului, respectiv 13 milioane de euro în revitalizarea și modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor -Oprea Soare și Hotel La Boheme.
Tot în a doua jumătate a anului 2023, grupul City Grill a finalizat o investiție de peste 2.5 milioane Euro în modernizarea restaurantelor din rețeaua Buongiorno, proiect demarat în 2019. Cele trei restaurante incluse în proiectul de modernizare au fost Buongiorno Primăverii, reamenajat în 2019, cu o investiție de 700.000, Buongiorno Victoriei, în 2021, unde investiția s-a ridicat la peste 1.600.000 Euro și Buongiorno Băneasa, redeschis în luna august 2023, după o investiție de 500.000 Euro.
După multe provocări cauzate în special de pandemie, 2023 a fost anul în care Grupul City Grill a finalizat două mari proiecte de investiții. Dacă în cazul Buongiorno.Italian investiția a fost redirecționată către actualizarea și modernizarea designului interior, proiectul de design al restaurantului din Oprea Soare, realizat de arh. Mihai Popescu reprezintă un exemplu de adaptare la arhitectura istorică a clădirii monument istoric de clasa A, această clasificare venind, desigur, cu multe limitări. Totuși, s-a reușit păstrarea elementelor de construcție originale, ale arhitectului Petre Antonescu și combinarea într-un mix cu design contemporan și cu elemente interioare actuale.
”Un alt proiect important care a început în 2023 și se va finaliza în 2024 este la Hanu’ lui Manuc. Aici am bugetat o investiție în redesign interior, restaurat în concordanță cu spiritul locului, dar și la partea exterioară. În acest an păstrăm în focus și segmentul de hoteluri, unde am demarat în 2022. Continuăm să alocăm resurse importante pentru dezvoltare. Suntem orientați către achiziții de hoteluri și restaurante, noi tip greenfield, sau cu ceva ani vechime, tip brownfield, avand în vedere destinații noi, în Centrul Istoric , dar nu numai”, precizează Daniel Mischie.
Tot anul acesta este demarat un amplu proiect de renovare a locațiilor din aeroportul Otopeni, un demers care se va întinde pe tot parcursul anului 2024. Prin prezența restaurantelor din Grupul City Grill în Terminalul Plecări din Aeroportul Henri Coandă ne asigurăm că turiștii care vizitează Capitala au acces la serviciile și deliciile culinare cu care îi cucerim și în oraș.
Dincolo de investițiile în dezvoltare și experiența clienților care vizitează restaurantele, Grupul City Grill continuă să investească în echipa și oamenii care fac posibile operațiunile de zi cu zi. În prezent Grupul City Grill are o echipă de peste 1000 persoane. Acestea au acces la cursuri de formare și training-uri pentru dezvoltare profesională, un plan de carieră și un mediu de lucru sigur și echilibrat. Cultura organizațională a companiei susține exprimarea intraprenorială, inițiativa, creativitatea și inovația, atât din perspectivă culinară, cât și din perspectiva lucrului cu clienții sau marketing.