Naratix, start-up-ul românesc din industria e-commerce care a dezvoltat cinci roboți bazați pe inteligență artificială, operează în 30 de țări de pe 4 continente, la 9 luni de la lansare.

Startup-ul are parteneriate strategice atât pe plan local, cât și internațional, în țări precum SUA, Franța, Germania, Olanda, Polonia, Bulgaria, Emiratele Arabe Unite sau regiuni precum Hong Kong.

„Suntem plăcut surprinși de impactul considerabil pe care soluția Dynamo îl generează atât pentru clienții enterprise, cât și pentru magazinele de dimensiuni medii. Odată ce reușim să soluționăm provocările legate de datele fundamentale (atribute, filtre, imagini, prețuri monitorizate și descrieri), observăm îmbunătățiri semnificative la nivelul tuturor sistemelor magazinului. Motorul de căutare livrează rezultate mai relevante, recomandările de produse devin semnificativ mai precise, ratele de conversie cresc, iar o gamă largă de indicatori de performanță (KPI) este influențată pozitiv”, a declarat Cristi Orășanu, co-fondator al Naratix.

Roboții Naratix cresc comenzile din online cu 30%

Naratix este și partener al TBI Bank, Banca Transilvania, ContentSpeed, Gomag, GPeC, The Marketer și Ecommerce 24/7 pentru a rezolva problemele de catalog ale românilor.

Alături de aceștia, Naratix și-a propus să creeze în România cel mai bogat set de date pentru magazinele locale și împreună să schimbe paradigma e-commerce-ului autohton.

Toate aceste colaborări au accelerat adoptarea soluțiilor AI oferite de companie și au demonstrat valoarea adăugată pe care roboții Naratix o aduc în eficientizarea afacerilor. În același timp, soluțiile oferite sprijină ecosistemul local de comerț electronic să se dezvolte sustenabil și oferă șanse reale de scalabilitate jucătorilor din comerțul digital.

Roboții Naratix - Nara, Dynamo, Gina, Grant și Julie - au fost dezvoltați de către Cristi Orășanu, Marius Drenea, Cristian Avram, Vladin Grebenița, Orășanu Alina și Stelian Mustea, pentru a rezolva provocările complexe din industrie, de la optimizarea catalogului de produse și reducerea ratei de retur, până la creșterea mediei comenzilor online cu până la 30%. Prin utilizarea tehnologiilor, aceștia automatizează procesele manuale, îmbunătățind semnificativ eficiența operațională.

Pe măsură ce Naratix își consolidează prezența pe piețele internaționale, compania își propune să continue dezvoltarea de soluții AI scalabile și să extindă baza de parteneri.