retail.ro este o extindere naturală a retailArena, eveniment cu o tradiție de opt ani în piața autohtonă, și oferă astfel informații de calitate din industria de retail atât în mediul online, cât și în offline.

Mai mult, pentru că relansarea retail.ro vine în contextul în care industria de retail este puternic afectată de pandemia generată de Covid-19, retail.ro lansează campania Retail Above Corona, cu sprijinul wall-street.ro, prin care evidențiază măsuri, recomandări și bune practici în contextul economic actual.

Relansarea retail.ro vine natural în contextul adaptării la noile nevoi de comunicare din partea retailerilor. retail.ro, anterior cunoscut ca un instrument online cu informații actualizate privind ofertele și cataloagele obișnuite ale retailerilor, păstrează această componentă de promovare, dar adaugă și noi funcționalități.

La nivel editorial, retail.ro oferă conținut specific din industriile de retail, FMCG, eCommerce, retail tech și CSR, sub formă de știri, interviuri, analize, studii exclusiv realizate pentru retail.ro, precum și opinii de la specialiștii din industrie.

Pe lângă conținutul editorial, retail.ro oferă și servicii de promovare, precum promovarea cataloagelor cu oferte, publicarea de job-uri disponibile, materiale de prezentare ale retailerilor, testimoniale sau prezentări video.

Toate serviciile de promovare vor fi prezentate prin încadrarea într-o pagină special dedicată retailerului respectiv. retail.ro va lucra îndeaproape cu brandurile din retail și industriile adiacente pentru a realiza conținut relevant, atragător și care să aducă plusvaloare publicului.

retail.ro este coordonat de Andra Imbrea, project manager retailArena. “Pentru că retailArena a devenit mai mult decât o conferință de business, un brand în sine, relansarea retail.ro sub formă de proiect de publishing complex este o mișcare firească. retail.ro vine să completeze zona de conținut, oferind informații de calitate și relevante pentru public și, în același timp, să scoată la lumină exemple de bune practici pentru dezvoltarea acestei industrii. Tocmai de aceea am ales să lansăm proiectul cu campania Retail Above Corona, prin care ne propunem să devenim portavocea industriei de retail și prin care să aducem în atenția publicului măsuri și recomandări de redresare și reorientare în contextul actual”, declară Andra Imbrea, redactor-șef retail.ro.

retail.ro are și o serie de evenimente proprii și seminarii, retailTalks, care pentru perioada următoare se vor desfășura în online, urmând ca îndată ce situația va permite să se concretizeze în offline.

CEO-ul InternetCorp Raluca Mateiu a declarat: “Relansarea retail.ro vine într-un context economic de criză, în care încercăm să oferim un sprijin suplimentar industriei retailerilor, indiferent dacă vorbim despre jucători mari sau mici, online sau offline. De-a lungul timpului am fost în permanent contact cu reprezentanții acestui segment de business și ne dorim să le rămânem alături pentru a avea la îndemână cele mai facile dar și cele mai eficiente mecanisme de comunicare, într-o perioadă ca aceasta. Suntem așadar pregătiți să personalizam pe nevoile lor orice cerință stringentă a momentului, ca o mișcare de fluidizare a tuturor inițiativelor de la momentul actual, și nu numai”.

InternetCorp este la momentul de față unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de publishing de online și cuprinde patru verticale de conținut: business, știri, lifestyle și target feminin, incluzând în portofoliu 8 site-uri proprii, precum start-up.ro, wall-street.ro, kudika.ro și garbo.ro. Pe lângă site-urile proprii, InternetCorp lucrează ca regie de vânzări pentru peste 30 de site-uri, precum Eurosport, Ziare.com, Avocatnet.ro, Stareanatiei.ro, TimesNewRoman.ro.