Un aspect foarte important al acestui model este atenția pe care Renault a oferit-o sustenabilității, pentru că Megane E-Tech Electric este reciclabil în proporție de 90% și încorporează circa 28 de kilograme de plastic reciclat în locuri precum bordul sau consola centrală.

Totodată, inginerii francezi au colaborat cu furnizorii locali pentru aprovizionarea a 70% din componentele necesare producției. Astfel, Renault Megane E-Tech este un vehicul electric asamblat în Europa, iar în curând, bateriile vor fi și ele produse tot în Franța, ceea ce contribuie și mai mult la economia locală, respectiv regională.

Află mai multe despre cum se conduce Megane E-Tech, ce tehnologii se află la bordul acestei mașini și cum contribuie la circularitatea industriei auto din test drive-ul nostru de pe Green Start-Up.

Modelul testat de noi are o motorizare complet electrică de 220 de cai putere și o baterie de 60 kWh, care asigură o autonomie de 470 de kilometri WLTP. După 20 și puțin de kilometri parcurși în oraș, procentajul bateriei nu a scăzut sub 90%, în condițiile în care am avut reprize sprintene de accelerație, am ascultat muzică și m-am jucat cu sistemele de la interior și am folosit și pompa de căldură pentru climatizare.

Interiorul și portbagajul mașinii sunt spațioase, însă dimensiunile ei generale sunt destul de reduse, astfel că este ușor de condus în oraș sau în locurile aglomerate.