Webinarele retailTalks sunt un proiect al publicației Retail.ro și aduc în dezbatere trendurile din industrie, cele mai recente insight-uri despre piață, informații noi despre investițiile necesare pentru dezvoltare și viitorul companiilor. Discutăm cu profesioniști despre cele mai mari provocări și dezbatem strategii, soluții și recomandări care se pot dovedi câștigătoare.
Poți să te înscrii la retailTalks la acest link.
În cadrul webinarului dedicat soluțiilor de digitalizare pentru companii, ne vom axa pe provocările pe care le au retailerii și vom afla care sunt soluțiile propuse de firmele de IT&C marilor companii pentru a ține pasul cu exigențele consumatorilor și a lua cele mai bune decizii de business, în funcție de informațiile colectate prin diverse instrumente digitale.
De la marketing digital, la instrumente de măsurare a competiției și de prognoză a cererii, specialiștii ne vor da trendurile pentru anul următor, iar retailerii ne vor dezvălui care au fost cărțile câștigătoare în pandemie și care sunt investițiile pe care vor miza în anul 2022.
Subiectele ediției din iarnă
În cadrul ediției retailTalks de iarnă, cu care vom încheia seria de webinarii de anul acesta, ne propunem să abordăm următoarele teme de discuție:
- impactul soluțiilor de digitalizare asupra business-urilor
- investițiile retailerilor în noi tehnologii
- potențialul de adopție și implementare al tehnologiilor inovatoare
- trenduri prezente pe piața online
- planurile de dezvoltare ale companiilor în următoarea perioadă
Speakerii ediției retailTalks: Soluții digitale pentru retaileri
Despre cele mai potrivite soluții pentru digitalizarea companiilor și trendurile din acest domeniu în anul care urmează ne vor vorbi Daniel Nicolae, CEO și cofondator Innoship și Alexandru Bâlea, Charisma Industry Solutions Team Leader – retail & distribution TotalSoft. Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România, va veni cu perspectiva retailerului implicat în procesul de inovație și ne va dezvălui care sunt investițiile sigure pe care compania a mizat anul acesta.
Evenimentul organizat de Retail.ro se desfășoară live, în cadrul platformei pe care am lansat-o anul trecut, IC Events, platformă care acoperă toate interacțiunile pe care obișnuiam să le avem la conferințele offline, de la networking cu speakerii și participanții, schimburi de cărți de vizită și până la vizionarea standurilor în zona expo.