Retargeting.biz devine prima companie românească și una dintre primele companii din Estul Europei care obține statutul de Facebook Marketing Partner. În doar 3 luni de la lansarea noilor funcționalități Programmatic Ads, Retargeting.biz a reușit să atragă și atenția jucătorilor globali Facebook și Google, depășind cu mult obiectivele setate de aceste platforme (în mod obișnuit, rezultatele încep să apară într-un interval de 6-12 luni), devenind Facebook Marketing Partner și Google Premium Partner.

Astfel, Retargeting.biz, un proiect românesc lansat în 2013 de Rareș Bănescu, se poziționează în momentul de față în topul restrâns al celor mai apreciate companii la nivel global de către Facebook și devine canalul oficial de vânzare al platformei în regiunea est europeană. Pentru a afla mai multe despre începuturile și dezvoltarea Retargeting.biz, citește interviul realizat de start-up.ro cu Rareș Bănescu, fondatorul și CEO-ul companiei.

Statutul de Facebook Marketing Partner atribuit companiei Retargeting.biz aduce o serie de avantaje magazinelor online din Estul Europei, cele mai importante fiind:

⦁ Atunci când lucreză direct cu experți ai platformei Facebook, ownerii de magazine online vor fi întotdeauna cu un pas înaintea celorlalți întrucât au acces la funcționalități noi, pot testa mult mai rapid cele mai recente inovații de pe Facebook și au acces la servicii care încă nu sunt disponibile în regiune.

⦁ Retargeting.biz are un manager de cont dedicat. Așadar, când întâmpină dificultăți în desfășurarea campaniilor pe Facebook, magazinele online beneficiază de suport tehnic rapid și dedicat lor.

⦁ Clienții beneficiază de o mai bună gestionare a campaniilor, reclama realizată atutomat prin Retargeting.biz fiind mult mai avantajoasă, mai bine targetată și mai performantă.

„Sunt extrem de bucuros că rezultatele Retargeting.biz au ajuns să îi surprindă pe cei de la Facebook și că doar în 3 luni de la lansarea Programmatic Ads am reușit să devenim printre primele companii partenere Facebook și Google din Estul Europei. Sunt foarte mândru de echipa Retargeting!”, spune Rareș Bănescu.

Ce face Retargeting pentru magazinele online

În 3 pași poți începe o nouă campanie știind că vizitatorii website-ului tău vor avea parte de reclame cu produsele lor de interes. Retargeting.biz oferă posibilitatea de a targeta vizitatorii unui magazin online (Visitors Remarketing), a persoanelor care au abandonat produse în coșul lor de cumpărături (Abandoned Cart Remarketing), a abonaților la newsletter (Email Customer Engagement) sau a persoanelor care au interacționat cu pagina de Facebook a magazinului online (Page Engagement).

În plus, Retargeting.biz oferă posiblitatea achiziției de noi clienți prin campaniile de Custom Audience (ce oferă posibilitatea targetării în funcție de detalii demografice și interese), Lookalike Audience (targetarea persoanelor ce împart anumite caracteristici cu clienții existenți) sau Trending Now (oferind reclame cu produsele cele mai vandute ale unui magazin online).

De asemenea, Retargeting.biz continuă să îmbunătățească și să extindă atât numărul, cât și diversitatea campaniilor oferite pe Google și Facebook cu noi campanii, precum cele de DSA (Dynamic Search Ads), DSA Remarketing și campaniile de Google Shopping.