Acțiunea din Watch Dogs Legion Bloodline are loc după atacul Zero Day din Londra, adică cel de la începutul jocului, dar înainte de reapariția mișcării DedSec. Asta înseamnă că ceea ce ai făcut în campania principală nu are efect aici și nu vei vedea anumiți aliați, iar răufăcătorii încă sunt în libertate.

Așadar, în acest DLC îl vei controla pe Aiden din jocul original și pe Wrench sau Ratchet cum îi zice un alt personaj din joc, pe care l-ai văzut în Watch Dogs 2. Aiden acceptă un job în Londra cu ideea de a se împăca cu nepotul său Jackson. Acesta este angajat să se infiltreze în cadrul unei companii și să fure un dispozitiv. Planul îi este dat peste cap după ce Wrench își face apariția și fură acel obiect înaintea lui Aiden, care este prins și torturat. Fără aliați și cu un inamic de temut, Aiden trebuie să lucreze împreună cu nepotul său Jackson pentru a-l găsi pe Wrench și pentru a scăpa de acel inamic.

De data aceasta vorbim de un Aiden mai învărstă, nu mai este la fel de în forma ca în trecut și măcinat de regrete. Firul narativ al acestui DLC este unul standard, dar și ia inspirație din cea mai bună parte a lui Legion, segmentul cu Skye Larson. Adevărata misiune a lui Aiden în Londra este defapt reconcilierea cu nepotul său, iar Wrench reprezintă elementul comic al DLC-ului. Practic, în Bloodline este o imbinare a seriozității narative a primului joc și cu umorul și comedia celui de-al doilea titlu și eu cred că fuziunea funcționează destul de bine aici.

Mi-a plăcut partea cu Aiden care te duce cu gândul la segmentul cu Skye Larsen din Legion și mie mi-a adus aminte și de secvența de vis din Max Payne. În ceea ce privește durata, poți termina acest DLC într-o zi sau două în funcție de cât de mult de joci și câte misiuni secundare faci.

Gameplay Watch Dogs Legion Bloodline

Ceea mai mare schimbare la nivel de gameplay este renunțarea la mecanica principală de joc, aceea de recrutare și posibilitate de a juca cu oricine. Dar asta este bine deoarece acest DLC este unul narativ cu personaje bine determinate care au nevoie să spună o poveste.

Cum vei juca doar cu cei doi, fiecare arme și abilități distinctive pe care le deblochezi făcând mai multe misiuni secundare pentru ceea ce urmează să devină DedSec și pentru diferiți fixeri din oraș.

Aiden începe cu revolverul și cu telescopica din primul joc, iar pentru acest personaj a fost introdusă mecanica de reîncărcare într-un anumit interval de timp ceea ce face ca următoarele atacuri să fie mai puternice. Apoi mai are un gadget foarte puternic care distruge comunicațiile în jurul unui perimetru pentru o anumită perioadă de timp. Pe de altă parte, Wrench are un stil mai „in your face” și are un ciocan și o dronă care poate trage cu grenade.

O altă schimbare interesantă este adusă acelui spider-bot care acum poate să și zboare și devine mult mai util în diferite scenarii. La fel ca și în trecut, în Bloodline poți juca cum dorești - fie pe stealth și hacking, fie pe shooting sau o combinație între cele două.

Mie mi se pare jocul prea ușor și mi-aș dori ceva mai multă complexitate pentru a mă face să-mi folosesc toate uneltele din arsenal. Cele mai multe misiuni pot fi rezolvate simplu, împușcând tot ce-ți stă în cale. Prin creșterea nivelului de dificultate nu mă refer doar la creșterea vieții inamicilor și a damage-ului dat de aceștia, ci prin creare unui level design care să te facă să vrei să folosești spider-botul pentru hacking, apoi să chemi o dronă sau să faci o distragere pentru a te furișa și așa mai departe. Apropo de inamici, avem clasicii umanoizi, iar de data aceasta le vin în ajutor și niște roboți care sunt mult mai rezistenți și periculoși, însă lenți.

Referitor la misiuni, majoritatea sunt prea simple și respectă o structură standard - du-te într-un loc, sparge un sistem, fură date, scapă din zonă. Cred că aș fi preferat mai puține misiuni însă cu o structura mai complexă.

Un ultimul lucru de care o să mă plâng este AI-ul NPC-urilor, mai ales celor din afara misiunilor, ci amplasați în lume. Londra ar trebui să fie un stat în lockdown, după acel atac Zero Day, cu multă poliție pe străzi. Sunt destule mașini Albion în Londra, dar nu fac mare lucru. Poți să distrugi jumătate din oraș cu mașina și nimeni nu intervine. Iar atunci când o fac, poți să scapi de ei în nici două minute. AI-ul inamicilor în combat este decent, dar nici pe departe nu reprezintă o provocare, nici la boss-ul final al DLC-ului.

La nivel vizual și audio jocul stă bine: ai texturi bune, animații fluide, un oraș bine definit, voice acting în regulă. Per total, Bloodline este ok, în regulă, nu are nimic extraordinar, dar nici ceva oribil. Mi-aș fi dorit mai mult.

Dacă ai jucat Watch Dogs Legion și ți-a plăcut atunci eu cred că merită să mai dai 15 euro pentru acest DLC. Pe de altă parte, dacă Legion nu te-a convins atunci nici Bloodline nu o s-o facă.