Group Vaults, o funcționalitate prin care clienții fintech-ului pot economisi simplu alături de familie și prieteni în scopuri comune.

Clienții Revolut vor putea să depună bani într-o pușculiță digitală comună - Group Vault - prin rotunjirea mărunțișului rămas după fiecare tranzacție, prin programarea de plăți recurente sau printr-o singură contribuție. Astfel, Group Vaults devine cel mai simplu mod de a economisi pentru un grup de persoane care vor să strângă bani pentru plata facturilor, pentru o viitoare vacanță sau pentru un cadou.

Funcționalitatea le va veni în ajutor și cuplurilor care doresc să evite birocrația din bănci cu care consumatorii se confruntă atunci când doresc să deschidă un cont bancar comun. Flexibilitatea sporită a serviciului le permite utilizatorilor să stabilească sumele pe care doresc să le economisească direct din aplicație, în funcție de buget, dar și să retragă banii economisiți instantaneu, în orice moment.

În primul an de la lansarea Vaults, românii au economisit peste 10 milioane de lei și au deschis peste 33.000 de pușculițe digitale. La nivel european, utilizatorii au economisit peste 85 de milioane de euro cu ajutorul celor peste 1 milion de astfel de pușculițe deschise. Zilnic sunt create mai mult de 3.000 de noi pușculițe digitale Vaults, în special în monede precum Euro (EUR), Lire sterline (GBP), Zloți polonezi (PLN), Franci elvețieni (CHF) și Bitcoin (BTC).

”După succesul imens pe care l-am înregistrat cu pușculițele digitale Vaults, am fost asaltați cu mii de solicitări din partea utilizatorilor care doreau să aibă la dispoziție un mod mai ușor de a economisi alături de familie și prieteni. Group Vaults reprezintă echivalentul în plăți al unui grup de conversație - ușor de creat, ușor de accesat, ușor de părăsit și ușor de închis. Abia așteptăm să vedem în ce fel vor fi folosite”, a declarat Ed Cooper, Head of Mobile, Revolut.

În lunile următoare, compania Revolut este decisă să își consolideze poziția de fintech inovator prin lansarea unor noi produse, printre care se numără o platformă de tranzacționare fără comisioane, robo-advisor, o aplicație pentru copii și lansarea Apple Pay și Google Pay.

Pe lângă noile lansări de produse, fintech-ul britanic aflat într-o etapă accelerată de expansiune, va intra pe noi piețe cheie în următoarele luni și se va lansa în Statele Unite ale Americii, Canada, Singapore, Japonia, Australia și Noua Zeelandă. Peste 190.000 de noi utilizatori sunt deja înscriși pe listele de așteptare din aceste regiuni.