Vânzările în cele trei zile de Black Friday au reprezentat aproximativ 5% din vânzările anuale ale elefant.ro.

"Printre preferințele cumpărătorilor s-au numărat cărțile, seturile Lego, parfumurile și produsele pentru Crăciun", explică Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro.

elefant.ro a vândut, de Black Friday, un apartament de 3 camere situat într-un complex rezidențial din nordul Bucureștiului, în valoare de peste 150.000 de euro, aceasta fiind totodată și cea mai mare comandă plasată de către un client în zilele de campanie.

Cel mai vândut produs, în întreaga campanie, a fost parfumul Calvin Klein – Contradiction.

Ora cu cel mai mare trafic pe site – peste 60.000 de utilizatori – a fost intervalul 07:00 - 08:00 de vineri, 12 noiembrie.

Ora cu cele mai mari vânzări – 500.000 de lei – a fost tot vineri, în intervalul 10-11.

Comanda cu cele mai multe produse a totalizat nu mai puțin de 190 de repere și valoarea sa s-a ridicat la 4000 de lei.

60% dintre comenzi au fost achitate cu numerar, iar 40% cu card bancar.

Cele mai numeroase comenzi au fost plasate din București, Cluj și Timiș.