Investiția de tip seria D s-a încheiat în luna aprilie, dar anunțul a fost publicat astăzi pe Crunchbase, scriu cei de la TechCrunch. Astfel, investiția totală după cele 4 runde se ridică la 300 de milioane de dolari. Publicația mai citează un material din TechNode, partenerul editorial din China, care spune că aceasta reprezintă cea mai mare investiție făcută până acum pe piața de networking profesional.
Nici măcar LinkedIn, care este cea mai mare rețea socială pentru profesioniști, nu a reușit să primească o sumă atât de mare. Înainte să devină companie publică, LinkedIn a adunat puțin peste 150 de milioane de dolari de la investitori. Compania a intrat pe bursă în 2011 și a fost cumpărată de către Microsoft cu 26 de milioane de dolari, în 2016.
Pe lângă acest record, odată cu investiția de 200 de milioane de dolari, Maimai ar fi evaluată la peste 1 miliard de dolari, ceea ce îi o face să intre în clubul startup-urilor unicorn. Aceasta ar putea fi ultima investiție privată pentru companie, având în vedere că Maimai planifică să se listeze la bursa din Statele Unite.