Prin intermediul acestui pas strategic, noua structură a grupului va putea răspunde mai eficient nevoilor pieței de eCommerce, atât din perspectivă globală, cât și regională. Pentru a reflecta această strategie, grupul Alsendo confirmă poziția strategică a brandurilor locale Innoship și Ecolet din portofoliu.

În ultimii 2 ani, Alsendo Group și-a consolidat poziția în parteneriate strategice cu două branduri românești, Innoship si Ecolet, formând principalul jucător de tehnologie din CEE care oferă servicii de management al livrărilor, atât pentru branduri mari, precum și companiilor mici și mijlocii. Portofoliul de branduri include Apaczka și Seding, din Polonia, dar și Zaslat, din Cehia.

Innoship este confirmat în categoria strategică a brandurilor globale ale grupului, continuând să ofere cea mai avansată soluție de management al livrărilor pentru segmentul enterprise, folosită de peste 350 de magazine online de top din Europa precum Dr. Max, Deichmann, Yves Rocher, Nesspresso sau Leroy Merlin, gestionând în prezent peste 3 milioane de livrări pe lună.

Ecolet este una dintre cele mai importante platforme online de management al transporturilor pentru companiile mici și mijlocii. Prezent în România și Bulgaria. Ecolet se bucură în continuare de susținerea grupului ca brand regional, continuând dezvoltarea accelerată în cele două țări.

”Ne bucurăm să susținem în continuare două branduri românești: Innsoship, ce devine un brand global în portofoliul Alsendo Group și Ecolet, unul din brandurile locale strategice în România și Bulgaria. Susținem, de asemenea, brandurile regionale Apaczka și Sendit în Polonia și Zaslat pe piața cehă. Operațiunile active ale Alsendo Group în Europa au pus bazele unor parteneriate strategice cu mai multe companii, obținând acces la resurse unice și know-how în tehnologie și susținând astfel crearea unei poziții puternice la nivel internațional”, arată Magdalena Magnuszewska, CEO Alsendo.

Portofoliu extins de servicii și produse SaaS, pentru o prezență crescută pe piețele internaționale

Noua strategie a grupului este să garanteze o prezență crescută pe piețele globale, asigurând clienților Alsendo suportul brandului și serviciile acestuia oriunde se află. De asemenea, comunicarea este îmbunătățită și adaptată la nevoile clienților – vor primi oferte personalizate, adaptate intereselor și preferințelor lor. O experiență de brand simplificată, cu operațiuni mai fluente, va conduce la servicii mai bune și costuri mai scăzute pe termen lung. Capabilitățile sunt unificate, iar în cadrul acestora, calitatea și fiabilitatea rămân valori care definesc fiecare colaborare a clienților cu Alsendo.

Daniel Nicolae, co-fondator & CEO Innoship, adaugă: „Împreuna cu Alsendo Group, platforma SaaS Innoship a avut o creștere accelerată în ultimii ani, fiind soluția aleasă de clienți eCommerce de top din multiple regiuni. Cu fiecare pas înainte, devenim și mai responsabili în a continua să investim în tehnologia Innoship, pentru a continua sa generăm beneficii importante mediului de eCommerce global.”

Alexandra Guja, Management Board Member la Ecolet, declară: ”Odată cu integrarea în grupul Alsendo, Ecolet beneficiază de experiența tuturor firmelor din grup, reușind astfel să fie un jucător din ce în ce mai activ pe piața de profil din România. lle putem oferi acum clienților și toate soluțiile implementate timp de 15 ani de firmele parte din grupul Alsendo, având astfel o ofertă mult mai largă de servicii și produse”

Grupul Alsendo gestionează aproximativ 60 de milioane de colete anual. În prezent, există peste 300.000 de clienți business, deserviți de 6 birouri în Europa, inclusiv în Polonia, Cehia și România. Serviciul acoperă peste 150 de țări, iar oferta Alsendo oferă acces la peste 190 de integrări cu cele mai populare platforme de e-commerce, ERP și WMS, companii de curierat și entități care oferă servicii de business.