Cu peste 350 de spații de lucru flexibile în rețea și o prezență importantă în mai multe țări din Europa și America Latină, Pluria își extinde prezența în 7 orașe importante din Mexic: Mexico City, Guadalajara, Monterrey, Querétaro, Puebla, San Luis Potosi și Tulum, marcând astfel un pas important spre cucerirea pieței din America Latină.

Este cea mai importantă mișcare realizată de startup-ul românesc de la lansarea de acum un an de zile din Columbia și marchează începutul adăugării unor alte piețe cruciale din LATAM în rețeaua Pluria și primul pas în a deveni jucătorului dominant în această regiune.

”Lansarea în Mexic este un moment semnificativ pentru Pluria, care consolidează și mai mult prezența noastră în America Latină. Mexic este lider în ceea ce privește adoptarea muncii de la distanță, susținută în principal de un ecosistem de startup-uri absolut uimitor. Dar este și un hub pentru recrutarea de talente remote, în primul rând pentru companiile din SUA. Suntem prezenți în Mexic pentru a ajuta acele organizații vizionare să-și gestioneze forța de muncă distribuită și să devină și mai agile și mai adaptate la ceea ce înseamnă munca în ziua de azi. Cererea din partea pieței a depășit așteptările noastre, soluția oferită de Pluria fiind deja utilizată de mai multe companii din Mexic”, a declarat Andrei Crețu, Co-fondator și CEO Pluria.

Pluria este un abonament internațional care facilitează lucrul de oriunde, permițând companiilor să implementeze un model de lucru hibrid sau remote complet flexibil și eficient din punct de vedere al costurilor.

Angajații pot rezerva birouri sau săli prin intermediul aplicației mobile accesând o rețea de spații de lucru flexibile, în timp ce companiile au control și transparență asupra forței de muncă distribuite.

Cu o prezență puternică în Columbia, unde compania a intrat pentru prima dată în America Latină, Pluria se concentrează acum pe consolidarea prezenței sale în Mexic și pregătește intrarea în alte piețe din regiune: Brazilia, Peru, Chile.

Mexic, în special, este familiarizat cu trendul actual al muncii de oriunde și s-a dezvoltat exponențial pentru a satisface cerințele companiilor locale sau ale angajaților din străinătate care se mută temporar acolo.

Lansarea Pluria în Mexic deschide drumul actualilor clienți ai companiei, din Europa sau din Columbia, pentru a se extinde pe o piață care are cel mai mare potențial de creștere pentru ei, accesarea serviciului permițându-le să recruteze talente în orice țară în care Pluria este prezentă.

”Odată cu deschiderea pieței din Mexic infrastructura este pregătită pentru ca orice companie din Europa să aibă o lansare agilă în America Latină, fără să-și facă griji privind spațiile de birouri. În plus, gestionarea echipelor remote care pot avea acces la spații de lucru adecvate nu a fost niciodată mai ușoară. Sperăm să deschidem drumul către o expansiune rapidă și fără riscuri pentru companiile europene, și nu numai, care vor să intre pe aceste piețe cu un o sursă foarte bună de talente”, a declarat Gabriela Draghia, Co-fondator & CRO al Pluria.

Startup-ul născut în România și extins rapid în Spania, Portugalia și America Latină demonstrează că afacerile românești beneficiază de aceleași oportunități la nivel global ca și alți jucători mari.

Printre clienții Pluria se numără companii precum FintechOS, Bristol Myers Squibb, Danone, Primark, PwC și altele care le oferă angajaților lor un serviciu esențial în ziua de azi și perceput de către angajați ca un beneficiu mult căutat.

În România, prima țară în care s-a lansat Pluria, rețeaua are aproape 100 de spații flexibile în 11 orașe, spații care pot fi accesate oricând prin aplicația mobilă. Clienții Pluria pot rezerva birouri oriunde în rețea, în orice oraș sau țară, rezervând fie birouri individuale pentru angajații lor, fie săli de întâlnire sau birouri private.

Rețeaua Pluria include acum peste 350 de spații flexibile în Europa și LATAM (România, Spania, Columbia, Mexic și Portugalia) care sunt accesate printr-o aplicație mobilă disponibilă în Google Play și AppStore.