Dacă vă doriți să susțineți proiectul românilor, trebuie să știți că în prima zi a campaniei, prețul său va fi de 79 de dolari, urmând ca pe parcursul său, să coste 99 de dolari, redus de la 139 de dolari, prețul de retail al roboțelului. Scopul proiectului de pe Indiegogo e să strângă 75.000 de dolari.

Inițial, Woogie a fost creat de Bogdan Coman și Oana Korda ca un tool de comunicare între părinții care nu petrec prea mult timp cu copiii și cei mici, pentru ca mai apoi, roboțelul să devină un asistent personal pentru ei: îi poate ajuta la teme, le pune muzică și le spune povești.

„Eu dau mereu exemplul tablei înmulțirii. Noi am învățat-o prin metode coercitive. Trebuie să le înlocuiești cu altceva, dar nu există nimic. Am ales conceptul de reverse learning. Woogie e o entitate extraterestră, un pic speriată. E într-o lume nouă și o cunoaște alături de copil. Practic, el învață din ce în ce mai mult pe măsură ce locuiește aici și ajută cei mici“, ne explica anul trecut Bogdan Coman, cofondatorul Woogie.

Susține Woogie la acest link.

Odată cu lansarea campaniei de crowdfunding, Woogie va putea beneficia de recunoaștere internațională, iar creatorii săi vor începe producția de serie pentru primele 1.500 de bucăți. În același timp, campania de pe Indiegogo va fi un punct foarte bun de plecare pentru români pentru dezvoltarea produsului și pentru accesarea primelor runde de investiții.” Nu există <nu va ieși> pentru extratereștri. Dar dacă ceva nu merge cu campania de crowdfunding înseamnă că nu facem bine ceva în abordarea noastră de produs, în zona asta de B2C în special. Cred că am muncit destul de mult, iar piața de voice interactions este pe val acum. Să renunțăm nu e o opțiune, dacă nu va avea succes, cel mai probabil vom reconsidera ceea ce avem și poate ne vom orienta către segmentul B2B”, ne-a spus Oana Korda, cofondatoarea Woogie.

Am scris pe larg povestea Woogie și a fondatorilor săi într-un material anterior. Însă ce s-a schimbat pentru business-ul celor doi români în ultimul an?

Oana și Bogdan s-au mutat la Londra și au participat, timp de 4 luni, la prima ediție a acceleratorului StartupBootcamp pe zona de internet of thing și dispozitive interconectate. ”Era cel mai potrivit accelerator pentru stadiul în care eram noi. Ne-a ajutat să rafinăm niște lucruri, atât în cazul produsului, cât și în comunicare, pentru că am ajuns mai aproape de piață și de consumatori”, povestește Oana.

Eu dau mereu exemplul tablei înmulțirii. Noi am învățat-o prin metode coercitive. Trebuie să le înlocuiești cu altceva, dar nu există nimic. Am ales conceptul de reverse learning. Woogie e o entitate extraterestră, un pic speriată. E într-o lume nouă și o cunoaște alături de copil

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Creatorii Woogie au continuat să testeze roboțelul, au deschis primele discuții legate de finanțare, producție și design, și, în plus, s-au axat foarte mult și pe zona de securitate.

”Am adus produsul din punct de vedere software într-un punct stabil în care putem scala la prima injecție de capital”, mai spune Oana.

Astfel, românii sunt în discuții cu CM (Contract Manufacturers) și sunt gata să demareze producția de serie după campania pe care o derulează pe Indiegogo. Precomenzile sunt disponibile pe site-ul Indiegogo până pe 30 iunie. Produsul va trece prin trei niveluri de cost: 79$ primele 100 de bucăți, 99$ următoarele 500 și 109$ până la sfârșitul campaniei. În plus, există disponibile în pagina campaniei și pachete speciale, de la „Cumperi un Woogie, pe celălalt îl oferi”, până la pachetele pentru doi frați. Livrarea produsului se va face în luna februarie 2018.

Prețul de retail al lui Woogie, după încheierea campaniei, va fi de 139 de dolari.

În plus, din luna aprilie, Woogie este Arrow Certified, ceea ce înseamnă că produsul românilor beneficiază de consultanță și oferă o garanție că reușesc să producă hardware-ul în timpul și la prețul promis. Românii au încheiat un parteneriat cu University College London (UCL) și au început un program pe EdTech numit ”Educate”.

În același timp, și-au mărit echipa cu un coleg britanic, un standup comedian pentru copii, el fiind ”răspunzător” de acum pentru personalitatea lui Woogie. Roboțelul a trecut și prin niște schimbări legate de înfățișare. Și asta pentru că Oana și Bogdan au angajat un studio din Londra alături d care au explorat diverse concepte pornind de la forma bine știută a lui Woogie. ”Acum avem un nou product design mult mai compact, stabil și sigur pe care îl prezentăm în campania de crowdfunding. Woogie are și lumini acum”, explică ea.