Compania este deja prezentă și pe piața din Bulgaria.

Întregul proces a durat un an, trecând prin toate etapele deschiderii unui business pe o piață nouă – de la documentarea despre piață și legislație până la alegerea echipei, pregătirea spațiului, proiectare, construirea ofertei potrivite și dezvoltarea platformei online dedicate.

Compania deține în prezent 15 magazine proprii la nivel național, unul în Bulgaria și, de la începutul acestei luni, noul spațiu de retail din capitala Ungariei și activează, de asemenea, prin platforma www.xpertbeauty.ro și prin rețeaua de parteneri de pe piața locală.

Decizia dezvoltării pe piața ungară face parte din strategia companiei pe termen lung de conturare, pas cu pas, a unui business regional în Europa de Est. Prima etapă a fost parcursă acum un an, prin extinderea prezenței în Bulgaria, pe același model omni-channel - magazinul fizic din Sofia, precum și magazinul online dedicat.

”Împlinim 5 ani de când ne-am propus să aducem o schimbare în domeniul retail-ului de beauty și să devenim un nume de referință atunci când te îndrepți către alegerea unui produs profesional. Am reușit să construim în România în direcția aceasta, prin investiții, consistență și o dezvoltare sănătoasă pe toate zonele – echipă, sisteme interne, servicii pentru consumatori, portofoliu extins de brand-uri, platforma online și prezența fizică în 13 orașe. Planurile noastre continuă cu o misiune mult mai importantă – de a duce și la nivel regional modelul nostru omni-channel care abordează unitar consumatorul și de-abia de acum putem spune că începe aventura noastră. Ungaria ne-a dat perspectiva despre cât de provocator este drumul, prin diferențele de consum, construcție greenfield, legislație și multe alte aspecte, însă privesc cu încredere că este o direcție corectă, iar abordarea noastră, care accentuează digitalizarea și urmărirea atentă a tendințelor, va face diferența chiar și într-o piață avansată și competitivă”, declară Răzvan Afenduli, Managing Partner Xpert Beauty.

Xpert Beauty este un concept store în care poţi să experimentezi alături de un personal care oferă consultanţă asupra produselor, iar în noul spaţiu din Arena Mall din Budapesta, pe lângă diversitatea de categorii și brand-uri, există și posibilitatea ca produsele profesionale de îngrijire să fie testate într-o zonă dedicată – Xpert Beauty Salon – în care clienții primesc soluții pentru diagnosticarea, tratamentul și îngrijirea părului și scalpului, de tipul tratamentelor și ritualurilor oferite prin mărci precum Moroccanoil, Wella Professionals sau Kerastase.

Oferta din magazinul fizic este construită din peste 40 de brand-uri din toate categoriile, cu focus pe produsele de îngrijirea părului, tenului și unghiilor, dar și de make-up, iar cea din online din peste 70 de brand-uri selectate atent potrivit tendințelor consumatorilor.

Xpert Beauty a înregistrat o cifră de afaceri de peste 8 milioane euro în 2020, în creștere cu 119% comparativ cu anul anterior. Compania și-a menținut trend-ul ascendent și în 2021, cu o creștere de 40% față de 2020, iar pentru 2022, planifică să direcționeze resursele pentru continuarea dezvoltării platformelor de e-commerce, pentru extinderea prezenței fizice, pentru dezvoltarea echipei, a modelului de customer care, a parteneriatelor B2B, dar și pentru mărirea portfofoliului de produse și brand-uri.

Xpert Beauty operează dintr-o nouă locație logistică, capabilă să livreze în maximum 48 de ore în toate cele 3 țări.