Anul trecut, compania românească s-a concentrat asupra creșterii competitivității, consolidarea ariilor de activitate și pe reducerea impactului asupra mediului înconjurător. În acest sens, au fost investiți 2 milioane de euro, iar aproximativ 75% din sumă a mers către achiziționarea de echipamente, 20% către logistică și 5% pentru îmbunătățirea software-ului.

Pentru viitor, reprezentanții companiei preconizează un interes mai mare pentru produsele complexe și mai sustenabile, cum ar fi etichetele care pot fi spălate sau etichetele antifurt atașate sub eticheta autoadezivă a produselor.

Citește mai multe despre acest subiect pe Green Start-Up.

„Anul acesta ne vom concentra pe integrarea în fluxul de producție a investițiilor tehnologice realizate în 2023 și vom continua să investim în dezvoltarea unor soluții care să ne ajute în eficientizarea timpului de operare pentru fiecare etapă de producție, de la pregătirea pentru tipar, la finsare și livrare”, declară Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint..

În 2023, Rottaprint a tipărit 136 de milioane de metri liniari de etichete pentru clienți din industrii precum cea alimentară sau a băuturilor alcoolice.