Bolt va folosi fondurile pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt Market, și pentru a accelera extinderea serviciilor sale de mobilitate și de livrare existente.

Fondurile provin de la noi investitori, inclusiv Sequoia, Tekne și Ghisallo, precum și de la investitorii existenți ai companiei, G Squared, D1 Capital și Naya.

”Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor”, afirmă Markus Villig, CEO Bolt.

Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimul an, compania crescând la 75 de milioane de utilizatori la nivel global. În plus față de serviciul său de bază de ride-hailing, Bolt oferă servicii de închiriere a mașinilor, Bolt Drive, dar și a trotinetelor și bicicletelor electrice.

Serviciile de livrare ale companiei includ Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante, și Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, acesta din urmă fiind adăugat cel mai recent la ecosistemul Bolt.

Compania va lansa Bolt Market în 10 țări europene în următoarele luni. Piețele viitoare includ Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România. Pentru a lansa noul serviciu, compania va folosi tehnologia și rețeaua de curieri de la Bolt Food, precum și experiența sa în operațiunile de livrare a alimentelor.

Bolt are 75 de milioane de utilizatori în 45 de țări din Europa și Africa. Compania oferă o gamă largă de servicii de mobilitate, incluzând ride-hailing, închirierea de mașini și trotinete electrice și livrarea de produse alimentare și mâncare.

În 2020, Bolt s-a extins în 200 de orașe din 40 de țări și a ajuns la 50 de milioane de utilizatori la nivel global. Pe lângă ride-hailing, Bolt intenționează să devină cel mai mare furnizor de micromobilitate din Europa, lansând trotinete în peste 100 de orașe în sezonul viitor. Bolt Food, lansat în 2019, este disponibil în prezent în 16 țări și 33 de orașe.